نمایندگی فروش اصلی انواع کابل افشان ایرانی

نمایندگی فروش انواع کابل های افشان برق ایرانی که اصلی ترین مرکز پخش تخصصی کابل های برق در ایران می باشد، بازار کابل ایران با فروش تخصصی انواع سیم و کابل های برق مسی است.

کابل های افشان که با مشخصه nymhy شناخته می شوند در انواع ۲ رشته تا ۵ رشته در سایزهای ۱٫۵ تا ۲۵ میلی متر مربع بسته به تعداد کورهای استفاده شده در ساختمان کابل تولید می شوند که لازم است مشتریان برای خرید این کابل ها به نکات زیر توجه نمایند:

  • استاندارد بودن کابل های برق افشان از اهمیت بالایی برخوردار است و قیمت پایین کابل هیچ گاه دلیل قانع کننده ای برای خرید نمی باشد، بلکه استاندارد بودن کابل فارغ از قیمت آن در درجه اول اهمیت قرار دارد.
  • در گام اول لازم است برند مناسب و شناخته شده ای را برای خرید انتخاب نمود که در این گام لازم است از مشاوره های کارشناسان فروش بازار کابل ایران استفاده نمایید که این موضوع می تواند با ارائه تضمین هایی از طرف کارشناسان فروش ما همراه باشد که محصولات پیشنهادی را به صورت کاملا تضمینی ارائه می نمایند.

برندهای تولید کننده کابل برق افشان ایرانی

کارخانه های مختلفی کابل های افشان را تولید و عرضه می کنند که این کارخانه ها از جمله یزد، سمنان، همدان، البرز، سیمیا و دماوند می باشند که بازار کابل ایران به دلیل ایجاد تنوع در قیمت و کیفیت محصولات خود همواره آنها را به مشتریان معرفی می کند.

تضمین خرید انواع کابل برق افشان

کلیه مشتریان و واحدهای صنعتی و ساختمانی که قصد دارند کابل های مورد نیاز خود را تامین نمایند، می توانند به صورت تضمین شده و با ضمانت کیفی محصولات خود را خریداری نموده و در محل  پروژه ها تحویل بگیرند. کابل های برق افشان عرضه شده در بازار کابل ایران تماما از برندهای استاندارد و دارای کیفیت می باشند که با قیمت رقابتی عرضه می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

تضمین خرید انواع کابل برق افشان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
تضمین خرید انواع کابل برق افشان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
تضمین خرید انواع کابل برق افشان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
تضمین خرید انواع کابل برق افشان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما