مرکز پخش انواع کابل نوری هوایی

بازار سیم و کابل ایران در کنار عرضه انواع سیم و کابل های برق، کابل های فیبر نوری مخابرات را نیز به عنوان یکی از محصولات مهم خود به مشتریان عرضه می‌کند. فیبر های نوری هوایی به دلیل دارا بودن مهار می توانند به صورت مستقیم بر روی تیرها نصب شده و مناطق روستایی و اطراف شهر را به شبکه فیبر نوری متصل نمایید.

فیبر های نوری هوایی در انواع adss و ossc تولید می‌شوند و شهید قندی یزد یکی از تولید کنندگان ایرانی این کابل های نوری به شمار می‌رود. بازار سیم کابل ایران به عنوان مرکز پخش انواع فیلم های نوری مخابراتی و کابل های شبکه توانسته تمامی برندهای ایرانی و خارجی معتبر و مورد نیاز پروژه های مختلف را تامین و در اختیار پروژه ها قرار دهد.

در همکاری با بازار سیم‌ و کابل ایران خرید پروژه‌ها به صورت خرید رسمی و غیر رسمی بوده و واحد مالی پروژه ها می توانند در صورت نیاز کابل های فیبر نوری مورد نیاز خود را به صورت رسمی و با ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده خریداری نمایند.

انواع فیبر های های نوری خاکی، کانالی، هوایی و فیبر های نوری زره دار از محصولات اصلی بازار سیم و کابل ایران به شمار می‌رود و در صورتی که مشتریان نیاز به مشاوره برای خرید محصولات خود دارند می‌توانند از طریق واحد فروش مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما