مرکز پخش انواع کابل نسوز تک روکش

بزرگترین مرکز پخش انواع کابل های برق نسوز سیلیکونی تک روکش و دو روکش که این محصولات را به صورت استاندارد و دارای تاییدیه آتش نشانی عرضه می کنند، بازار سیم و کابل ایران می باشد که در تهران و کلانشهر ها از طریق نمایندگی های فروش، این محصولات را به مشتریان سراسر کشور عرضه می کند.
کابل های برق نسوز که از عایق سیلیکون در ساختمان آنها استفاده شده است در انواع تک روکش و دو روکش به صورت شیلد دار و بدون شیلد تولید شده و به بازار عرضه می شوند. اینکه برخی از پروژه ها مجبور به استفاده از کابل های نسوز سیلیکونی با دو روکش می باشند، این است که ممکن است در اثر وقوع حریق در تاسیسات برقی، این کابل ها با تک روکش استقامت کافی را نداشته باشند و باعث ایجاد مشکل شوند. لذا در این تاسیسات برقی از کابل های دو روکش استفاده می کنند.
کابل های برق تک روکش نیز به صورت شیلد دار و بدون شیلد موجود می باشند که در سایز های متنوع در انواع ۲ رشته تا ۵ رشته قابل ارائه به مشتریان می باشند.

مزایای کابل های نسوز نسبت به کابل های برق معمولی

اینکه بسیاری از پروژه ها در برخی از محل های خاص از کابل های برق نسوز استفاده می کنند، ایجاد ایمنی بیشتر برای مواقع آتش سوزی می باشند و مزایای کابل های نسوز با عایق های سیلیکونی و تفلون نسبت به کابل های معمولی که از عایق pvc در ساختمان کابل ها استفاده شده است، باعث می شود تا در دماهای بالا در حد ۲۰۰ درجه سانتی گراد در برابر حریق مقاوم باشند. به همین دلیل استفاده از این کابل ها در برخی از محیط های خاص از تاسیسات متنوع الزام پیدا می کند.

استفاده از کابل های نسوز سیلیکونی در پروژه های مختلف

ممکن است این سوال مطرح شود که در چه پروژه هایی غالبا از کابل های نسوز استفاده می شود. در پاسخ به این سوال باید اینگونه بگوییم که در پروژه ها لزوما تمامی کابل ها از جن سیلیکونی نسوز استفاده نمی شوند بلکه کارشناسان و ناظران پروژه ها با بررسی محیط هایی که لازم است از کابل های نسوز در آنها استفاده شود، قدام به خرید کابل های سیلیکونی برای آن محل ها می نمایند.
به عنوان مثال در سیستم های اعلان حریق از این کابل های نسوز به صورت شیلد دار و بدون شیلد استفاده می کنند، که این کابل ها در مواقع آتش سوزی در اثر آتش در عملکرد آنها خلل ایجاد نشده و سیستم های اعلان حریق از کار نیفتند.
پس در محل های خاص چه در پروژه های صنعتی و چه غیر صنعتی مانند سیستم های اعلان حریق لازم است از این کابل ها متناسب با نیاز پروزه ها استفاده شود.

منبع : بازار سیم و کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

استفاده از کابل های نسوز سیلیکونی در پروژه های مختلف شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
استفاده از کابل های نسوز سیلیکونی در پروژه های مختلف شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
استفاده از کابل های نسوز سیلیکونی در پروژه های مختلف شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
استفاده از کابل های نسوز سیلیکونی در پروژه های مختلف پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما