مرکز فروش بهترین کابل افشان البرز

بزرگترین مرکز فروش انواع کابل های افشان برق فشار ضعیف با برند اصلی البرز، بازار کابل ایران می باشد که کابل های برق البرز را با بالاترین کیفیت به صورت عمده به مشتریان سراسر کشور عرضه می کند.

کابل های برق افشان در انواع تک فاز و سه فاز به صورت دو رشته تا پنج رشته از محصولات مهم حوزه برق به شمار می روند که این محصولات به دلیل استفاده در پروژه های مختلف توسط کارخانه های مختلفی تولید شده و عرضه می شوند.

کابل های افشان البرز از شناخته شده ترین کابل های برق در صنعت برق ایران می باشند که این محصولات توسط پروژه های مختلف خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده پروژه های بزرگ از محصولات البرز کیفیت بالای این محصولات می باشد که باعث شده است سیم و کابل البرز در وندور لیست آنها جای داشته باشد.

انواع کابل برق افشان و مفتولی البرز

در رنج ولتاژی فشار ضعیف، کابل های افشان و خشک البرز در انواع ۲ رشته تا پنج رشته به صورت ویژه در سایزهای ۱٫۵ تا ۱۶ میلی متر مربع تولید می شود که این کابل ها با مشخصه فنی nymhy توسط پروژه ها شناخته می شوند.

کابل های سه و نیم رشته افشان و مفتولی البرز در سایزهای ۱۶+۲۵*۳ تا ۱۲۰+۲۴۰*۳ تولید می شوند که به دلیل کاربرد این کابل در بخش های مختلف به ویژه سیستم های برق سه فاز، بازار کابل ایران این کابل های افشان و مفتولید را به صورت ویژه در لیست فروش خود قرار داده است.

انواع کابل های برق با کیفیت مشابه البرز

کارخانه سیم و کابل البرز به دلیل تولید محصولات مختلف برای پروژه های بزرگ، غالبا در برخی از ایام سال برخی از محصولات را به دلیل حجم بالای سفارشات به بازار عرضه نمی کنند. از این مشتریان این کابل ها به دنبال برندهایی با کیفیت مشابه البرز می باشند که در این میان می توان به کارخانه های همدان، یزد، ابهر، مغان اشاره کرد که کیفیت این محصولات در حد برند البرز می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

انواع کابل های برق با کیفیت مشابه البرز شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
انواع کابل های برق با کیفیت مشابه البرز شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
انواع کابل های برق با کیفیت مشابه البرز شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
انواع کابل های برق با کیفیت مشابه البرز پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما