مرکز فروش انواع کابل مفتولی ستاره یزد

بزرگترین مرکز فروش انواع کابل های برق مفتولی در ایران، این بار محصولات ستاره یزد را به عنوان یکی از بهترین سیم و کابل های موجود در بازار سیم و کابل ایران، به پروژه های صنعتی و غیر صنعتی در سراسر کشور ارائه می نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های برق مفتولی که از هادی مسی خشک در ساختمان کابل استفاده شده است، به عنوان کابل های با تصب ثابت در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کابل های مفتولی با نام کابل های خشک، زمینی و کابل های nyy و n2xy نیز شناسایی می شوند و در پروژه های مختلف کارشناسان با این عناوین کابل های مفتولی را می شناسند.

ستاره یزد با تولید استاندارد انواع کابل های برق زمینی در سایز هی مختلف، توانسته است لیست کاملی از تمامی کابل های مفتولی را برای ارائه به پروژه ها تامین نماید.

نحوه خرید انواع کابل مفتولی ستاره یزد

پروژه های سراسر کشور برای خرید انواع کابل های برق افشان و مفتولی ستاره یزد در سایز های متنوع می توانند در تماس با واحد فروش و ارائه در خواست خودف ضمن آگاهی از قیمت روز انواع کابل های مفتولی، با دریافت پیش فاکتور، خرید خود را از این طریق انجام دهند. مشتریان ما در شهرستان ها پس از ثبت سفارش محصول مورد نیاز آنها از طریق باربری قابل ارسال می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه خرید انواع کابل مفتولی ستاره یزد شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه خرید انواع کابل مفتولی ستاره یزد شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه خرید انواع کابل مفتولی ستاره یزد شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه خرید انواع کابل مفتولی ستاره یزد پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما