مرکز فروش انواع کابل برق استاندارد

مرکز فروش تخصصی انواع کابل برق استاندارد، این کابل ها را در سایزهای متنوع و به صورت کلاف و قرقره با عایق های پی وی سی، xlpe و سیلیکونی در اختیار پروژه ها قرار می دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های برق که در تاسیسات برقی فشار ضعیف استفاده می شوند با هادی مسی و آلومینیومی تولید شده که این کابل ها بسته به محلی که قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرند، با پوشش های مختلفی عرضه می شوند کابل های برق معمولی غالبا از عایق پی وی سی در ساختمان کابل استفاده شده است و این کابل ها به طور معمول با عایق مشکی تولید می شوند. این کابل ها بسته به نوع تاسیسات برقی و تک فاز و سه فاز بودن آن باید با سایز مناسب انتخاب شود که در این راستا کارشناسان فروش مجموعه مشاوره های لازم در زمینه انتخاب سایز کابل را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

کابل های برق دیگر که با عایق xlpe تولید می شوند غالبا در پروژه های صنعتی کاربرد داشته و به همین دلیل این کابل ها غالبا کاربرد کمتری نسبت به نمونه کابل های با عایق pvc دارا می باشند.

کابل های برق سیلیکونی نسوز که در سایزهای مختلف در این مجموعه موجود می باشند، به صورت شیلددار و بدون شیلد قابل ارائه به پروژه های سراسر کشور می باشند که این کابل ها به صورت کلاف و قرقره قابل ارسال است.

کابل های برق شیلددار استاندارد نوع دیگری از کابل های برق هستند که به استفاده از این کابل ها در کنار کابل های مخابراتی، از تاثیرات اثرات مغناطیسی جریان برق به واسطه وجود شیلد در ساختمان کابل کاسته می شود که این نوع از کابل ها در سایزهای مختلف به صورت تخصصی قابل ارائه به مشتریان است.

نحوه خرید کابل برق استاندارد

مشتریان بازار کابل ایران برای ثبت سفارش خرید انواع کابل های برق استاندارد از سراسر کشور می توانند به صورت مستقیم درخواست خود را به بازار کابل ایران ارائه نمایند و در صورت وجود نمایندگی در شهر محل سکونت مشتریان، نمایندگی فروش به مشتریان اعلام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه خرید کابل برق استاندارد شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه خرید کابل برق استاندارد شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه خرید کابل برق استاندارد شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه خرید کابل برق استاندارد پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما