مرکز خرید کابل مخابراتی همدان

شرکت صنایع سیم و کابل همدان، یکی از تولید کنندگان کابل مخابراتی، محصولات خورد را از طریق مرکز خرید و فروش سیم و کابل ایران، به مشتریان خود در سراسر ایران عرضه می دارد. کابل های مخابراتی جهت استفاده در امور مخابراتی طراحی و ساخته شده اند. آیا می دانید انواع کابل مخابراتی کدام اند؟
در اوایل دهه شصت، شرکت صنایع سیم و کابل همدان با مشارکت بخش خصوص پا به عرصه وجود نهاد. پس از گذشت حدود سه دهه از افتتاح کارخانه، هم اکنون این شرکت توانایی لازم جهت تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف و مخابراتی را دارا می باشد. شرکت های بزرگ خودرو سازی کشور همچون سایپا و ایران خودرو از مشتریان اصلی محصولات این شرکت به شمار می آیند.
عمده کاربرد کابل مخابراتی، همان طور که از نام آن مشخص است، در امور مخابراتی و ارسال و دریافت داده است. انواع مختلفی از کابل های مخابراتی در سطح بازار سیم و کابل موجود می باشد. از کابل کواکسیال گرفته تا کابل های دو زوجی و کابل های فیبر نوری از انواع کابل های مخابراتی به حساب می آیند.
البته با توجه به نیاز مشتریان به سرعت بالا در ارسال و دریافت اطلاعات، کابل های کواکسیال دیگر کاربرد چندانی در امور مخابراتی ندارند. ولی کماکان به عنوان کابل آنتن و ماهواره جهت دریافت سیگنال های دیجیتال و آنالوگ و همچین در سیستم دوربین های مداربسته کاربرد خود را حفظ کرده اند.
کابل های فیبر نوری، نسل نوین کابل های مخابراتی هستند که به دلیل بالا بودن مزایای این کابل ها، به سرعت جایگزین کابل های شبکه کنونی، همچون کابل های دو زوجی می شوند. به زودی شاهد حضور این کابل ها در پریز منازل نیز خواهیم بود.
مراکز خرید و فروش سیم و کابل، به صورت اینترنتی و یا تلفنی، آماده ارائه انواع سیم و کابل تولیدی صنایع سیم و کابل همدان به سراسر کشور می باشند. شما می توانید به راحتی و با یک تماس، محصول مورد نیاز خود را در درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: سیم و کابل ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما