مرکز خرید انواع کابل مشهد

مرکز خرید انواع کابل مشهد در چه شهرهایی قرار دارد؟ چگونه می توان محصولات مشهد را از نمایندگی اصلی آن خریداری نمود؟ مشهد در میان تولید کنندگان کابل چه رتبه ای دارد؟
مشهد یکی از بزرگترین کارخانه های سیم و کابل کشور و از قدیمی ترین آنها محسوب می شود. مشهد که به تازگی یکی از قطب های صنعتی کشور نیز می باشد تعداد زیادی از کارخانه های تولید سیم و کابل را در خود جای داده است.
اما کارخانه اصلی مشهد که بزرگترین کارخانه لامپ شلنگی بنفش خراسان است و در زمینه تولید انواع سیم و کابل مسی و آلومینیومی فعال است دارای نمایندگی و مراکز فروش در خود مشهد و تهران می باشد.
البته پیشنهاد ما برای مشتریان شهرستانی خرید از دفتر فروش تهران است چرا که امکان ارسال بار در پایتخت در کمترین زمان به هر نقطه ای ممکن است.
مرکز فروش لامپ شمعی سیدکو در تهران تلاش می کند که خرید غیر حضوری و آنلاین را نیز برای مشتریان مهیا کند و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مشتریان است.
اما مشتریانی که به نوعی آشنایی با تولید کنندگان سیم و کابل کشور ندارند و از کیفیت محصولات مشهد آگاه نیستند باید این نکته را یاد آور شد که مشهد در میان تولیدکنندگان کشور در رتبه نخست است و باکیفیت ترین محصولات را تولید و عرضه کند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما