لیست قیمت کارخانه کابل دماوند سال ۹۸

لیست قیمت کارخانه کابل دماوند در انواع افشان و خشک NYY، کابل های تخت، شیلد دار، کابل آلومینیومی زمینی در سال ۹۸ را می توانید به صورت به روز از واحد فروش آراد کابل دریافت نمایید. کابل دماوند از بهترین تولیدات ایران در صنعت سیم و کابل به شمار می رود.

سیم و کابل دماوند با تولید انواع سیم و کابل های استاندارد مسی و آلومینیومی فشار ضعیف، در سال های اخیر یکی از بهترین تولید کنندکان سیم و کابل های استاندارد و ارزان قیمت در ایران بوده است.

کارخانه کابل دماوند

محصولات کارخانه کابل دماوند

کارخانه کابل دماوند با تولید انواع کابل های افشان تک فاز و سه فاز، کابل های تک رشته افشان دو روکش و تک روکش، کابل های خشک مفتولی NYY، کابل های تخت، کابل های شیلد دار، کابل های آلومینیومی زمینی در سایز های متنوع، توانسته است لیست کاملی از محصولات مورد نیاز مشتریان خود را تامین نماید.

لیست قیمت محصولات سیم و کابل دماوند در سال ۹۸ به صورت ویژه و با تخفیف های استثنایی در اختیار مشتریان این مجموعه قرار می گیرد.

کارخانه کابل دماوند

کارخانه کابل دماوند و استاندارد ها و ایزوها

کارخانه کابل دماوند با تولید محصولات استاندارد با گواهینامه ها و ایزو های متعدد توانسته است، تاییدیه توانیر استان های مختلف کشور را اخذ نماید و در پروژه های استان های مهم کشور به عنوان تامین کننده سیم و کابل مورد نیاز آنها فعالیت کند.
در زیر می توانید کلیه گواهینامه ها و نشان استاندارد اجباری کارخانه کابل دماوند را به همراه تاییدیه های مختلف استان های مختلف ایران را می تونید از طریق لینک های زیر دریافت نمایید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://cablers.ir/download/damavand-standards.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]دانلود گواهینامه استاندارد سیم و کابل دماوند[/button]

[button color=”red” size=”medium” link=”https://cablers.ir/download/damavand-iso.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]ایزو های اخذ شده توسط برند دماوند[/button]

[button color=”red” size=”medium” link=”https://cablers.ir/download/%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%87.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]تاییدیه توانیر استان تهران برنددماوند[/button]

قیمت سیم و کابل دماوند در اردیبهشت ۹۸

مشتریان متعددی در سراسر ایران برای خرید سیم و کابل مورد نیاز خود برند دماوند را انتخاب می کنند که لیست قیمت محصولات این برند هر چند همواره با تغییراتی همراه است، اما در این بخش در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا بتوانند در صورت نیاز برای آگاهی بیشتر از آخرین تغییرات با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

قیمت سیم و کابل دماوند در اردیبهشت ۹۸ شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
قیمت سیم و کابل دماوند در اردیبهشت ۹۸ شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
قیمت سیم و کابل دماوند در اردیبهشت ۹۸ شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
قیمت سیم و کابل دماوند در اردیبهشت ۹۸ پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما