لیست قیمت بهترین کابل دو زوجی ابهر

لیست قیمت انواع کابل موجود در بازار را می توان به راحتی و با یک جستوجوی ساده در اینترنت به دست آورد. اما آیا لیست قیمت های ارائه شده در این وب سایت ها حقیقی است؟ چگونه می توان لیست قیمت بهترین کابل دو زوجی موجود در بازار را به دست آورد؟ آیا کابل دو زوجی ابهر را می توان به صورت اینترنتی خریداری نمود؟
کابل های دو زوجی که از قدیم الایام به کابل های شبکه مشهور هستند، در انواع و برندهای مختلفی تولید می گردند. یکی از برندهای معتبر موجود در بازار، برند ابهر می باشد. شرکت سیم و کابل آرین ابهر، با توجه به تجربه کافی در زمینه تولید سیم و کابل، در زمینه تولید کابل های دو زوجی نیز حرف زیادی برای گفتن دارد. این کابل ها معمولا در دو نوع STP و UTP در بازار عرضه می گردند. بسته به نوع نیاز شما و محیطی که قسط استفاده از این کابل ها را دارید، نوع کابل انتخابی باید مطابق آن باشد.
کابل STP به دلیل دارار بودن شیلد محافظ در درون کابل، معمولا در محیط هایی که مواج مزاحم وجود دارد، کاربرد دارند. شیلد موجود در این کابل معمولا از جنس مس یا آلومینوم می باشد که به صورت ورقه های نازک به دور سیم های داخل کابل پیچیده شده است.
توجه به این نکته می تواند بسیار مفید باشد که اکثر استانداردهای شبکه بر اساس کابل های UTP طراحی شده اند. بنابراین در بسیاری از موارد می توان با استفاده از کابل های بدون شیلد نیز، نیاز خود را برطرف کرد.
قیمت کابل های بدون شیلد در مقایسه با کابل های شیلددار، به دلیل طراحی ساده تر آن، معمولا ارزان تر است. لیست قیمت انواع کابل را می توان با مراجعه به وب سایت شرکت های تولید کننده، به راحتی به دست آورد. معمولا شرکت های معتبر دارای وب سایت هایی به روز هستند که آخرین تغییرات قیمت را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.
این وب سایت ها علاوه بر در اختیار قرار دادن لیست قیمت، امکان خرید آنلاین محصولات خود را نیز، در اختیار مشتریان قرار داده اند.

منبع: سیم و کابل ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما