لیست قیمت بهترین کابل خودنگهدار مسین

مسین یکی از تولیدکنندگان برتر کشور در زمینه کابل های آلومینیومی استاندارد در سایز های مختلف می باشد که این کابل ها را در انواع زمینی و خودنگهدار تولید و به بازار عرضه می کنند. کارشناسان بازار سیم کابل ایران با بررسی محصولات مسین و آگاهی از کیفیت و استاندارد های لازم در تولید این محصولات بر آن شدند تا تولیدات مسین را به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات عرضه شده در این مجموعه به مشتریان عرضه کنند.

کابل های خودنگهدار و آلومینیومی مسین که تاییدیه‌های لازم جهت استفاده در پروژه های مختلف در سراسر کشور را دارا می باشد به دلیل دارا بودن قیمت مناسب همواره با استقبال مشتریان در این مجموعه همراه بوده است. از این رو تمامی سایزهای کابل آلومینیومی مسین به صورت ویژه در این مرکز به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان در تهران و شهرستان می‌توانند با ارائه درخواست خود به واحد فروش بازار سیم و کابل ایران و دریافت پیش فاکتور بار خود را در محل تحویل بگیرند.

لیست قیمت محصولات به دلیل نوساناتی که در بازار سیم و کابل وجود دارد از طریق ارتباط با واحد فروش بازار سیم و کابل ایران و ارائه درخواست به این مجموعه قابل ارائه به مشتریان می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما