لیست قیمت انواع کابل کولر گازی

لیست قیمت انواع کابل های برق کولری یا کابل های مناسب برای متصل نمودن کولر به برق شهر را بسته به سایز کابل که مناسب برای کولر شما باشد به آسانی می توانید از واحد فروش بازار سیم و کابل ایران استعلام نمایید.

لامپ شمعی سیدکو برای متصل نمودن کولر گازی به برق منزل باید برحسب فاصله بین محل نصب کولر و پریز برق، سایز مناسبی انتخاب شود تا در هنگام برق رسانی به کولر با افت ولتاژ روبه رو نشود.

اگر به عنوان مثال بخواهیم در یک فاصله متری کولر گازی را به پریز برق متصل نماییم در صورتی که BTU کولر گازی ۱۸۰۰۰ باشد بهتر است از کابل ۲٫۵*۲ استفاده شود و در صورتی که این میزان بین ۱۸۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ باشد بهتر است از کابل ۴*۲ و در صورت ۳۶۰۰۰ بودن BTU از کابل های برق ۶*۲ برای متصل نمودن کولر به برق استفاده شود.

انتخاب درست و اصولی انواع کابل های برق برای بهره برداری از دستگاه های برقی مختلف بسیار مهم است و لازم است استفاده کنندگان از تاسیسات برقی در انتخاب لامپ شلنگی بنفش و همچنین استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند و در صورت نیاز به مشاوره از راهنمایی های کارشناسان فروش مجموعه استفاده نمایند.

BTU چیست و چگونه کابل کولرگازی انتخاب می شود؟

BTU  در واقع یک عدد می باشد که بر روی پلاک کولر گازی یا اسپلیت درج می شود که اگر آن عدد را در ۳٫۵ ضرب و بر ۱۲ تقسیم کنیم میزان توان کولر محاسبه خواهد شد و کولرهای موجود غالبا از نوع ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ می باشند که بسته به نوع آن می توان سایز کابل را مطابق مطالب گفته شده تعیین نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش شرکت آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

BTU چیست و چگونه کابل کولرگازی انتخاب می شود؟ شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
BTU چیست و چگونه کابل کولرگازی انتخاب می شود؟ شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
BTU چیست و چگونه کابل کولرگازی انتخاب می شود؟ شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
BTU چیست و چگونه کابل کولرگازی انتخاب می شود؟ پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما