لیست قیمت انواع کابل چهار رشته برق

لیست قیمت انواع کابل های چهار رشته برق مسی در سایز های ۰٫۵*۴، ۰٫۷۵*۴، ۱*۴، ۱٫۵*۴، ۲٫۵*۴، ۴*۴، ۶*۴، ۱۰*۴، ۱۶*۴، ۲۵*۴، ۳۵*۴ و همچنین کابل های برق چهار رشته افشان و مفتولی nyy و n2xy در سایز های ۱۶+۲۵*۳، ۱۶+۳۵*۳، ۲۵+۵۰*۳، ۳۵+۷۰*۳، ۵۰+۹۵*۳، ۷۰+۱۲۰*۳، ۷۰+۱۵۰*۳، ۹۵+۱۸۵*۳ و ۱۲۰+۲۴۰*۳ را می توانید با برند های مختلف با تنوع قیمت از بازار سیم و کابل ایران استعلام نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های برق چهار رشته مسی که در سیستم های برق سه فاز استفاده می شوند، از کابل های مهم در صنعت برق به شمار می روند که این کابل ها در سایز های متنوع بسته به میزان مصرف تاسیسات برقی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت این کابل ها به دلیل نوساناتی که در قیمت این محصولات به دلیل قیمت روز مس وجود دارد، باید به صورت به روز استعلام گردد. که در این راستا کارشناسان فروش مجموعه با نیاز سنجی پروژه ها و مشتریان خود اقدام به صدور پیش فاکتور فروش برای مشتریان این محصولات می نمایند.

نحوه انتخاب سایز کابل های برق چهار رشته

در برخی از موارد مشتریان ما که قصد خرید متراژ های بالا برای استفاده شخصی خود را دارند، در انتخاب سایز کابل مناسب با کار خود دچار مشکل می شوند که در این راستا احتیاج به مشاوره های کارشناسان فروش مجموعه ما دارند. اما مشتریان برای استفاده از مشاوره های رایگان کارشناسان ما باید متراژ دقیق کابل مورد نیاز خود و همچنین میزان مصرف تاسیسات برقی برحسب آمپر را بدانند تا کارشناسان ما بتوانند در این راستا به آنها کمک نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه انتخاب سایز کابل های برق چهار رشته شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه انتخاب سایز کابل های برق چهار رشته شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه انتخاب سایز کابل های برق چهار رشته شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه انتخاب سایز کابل های برق چهار رشته پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما