لیست قیمت انواع کابل قدرت فشار ضعیف

کابل های برق قدرت که در رنج ولتاژی ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ ولت استفاده می شوند با هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند که در فشار ضعیف از کابل های بسیار مهم برای مشتریان می باشد که همواره آنها به دنبال لیست قیمت این محصولات می باشند.

کابل های قدرت مسی و آلومینیومی در سایزهای مختلف از ۱٫۵ تا ۲۴۰ میلی متر مربع تولید می شوند که مشتریان بسته به سیستم های برق تکفاز و سه فاز خود این کابل ها را در انواع دو رشته تا پنج رشته خریداری می کنند.

اما عوامل مهم در تغییر و متفاوت بودن قیمت این محصولات، برند تولید کننده کابل و همچنین قیمت مس و دلار می باشد که تاثیر مستقیم بر روی قیمت کابل ها دارد.

کابل های برق قدرت در نوع فشار ضعیف به صورت زره دار و بدون زره نیز قابل تولید است که این کابل ها در نمونه های زره دار قیمت بالاتری نسبت به کابل های بدون زره دارند.

اگر بخواهیم محل استفاده کابل های برق قدرت ذره دار را به مشتریان معرفی نماییم، این کابل ها به صورت دفنی و همچنین در محل هایی که ساختمان کابل در معرض آسیب های مکانیکی قرار دارد مورد استفاده قرار می گیرد. هرکدام از کابل ها با توجه به سایز آنها و همچنین پوشش کابل قیمت های متفاوتی دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما