لیست قیمت انواع کابل سه فاز البرز

لیست قیمت کابل های برق افشان و خشک سه فاز البرز به عنوان یکی از برترین برندهای ایرانی تولید کننده سیم و کابل در ایران با توجه به آخرین تغییرات بازار توسط واحد فروش در صورت آماده بودن لیست محصولات قابل ارائه به مشتریان است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های برق سه فاز به دلیل استفاده در تاسیسات برقی مختلف به صورت ۴ و ۵ رشته در سایزهای ۱٫۵*۴ تا ۲۵*۴ و همچنین به صورت ۱۶+۲۵*۳ تا ۵۰+۹۵*۳ تولید شده و به بازار عرضه می شود که لازم است مشتریان با آگاهی از نیاز خود اقدام به خرید این محصولات نمایند. آگاهی از آمپر مصرفی تاسیسات برقی در انتخاب سایز کابل یکی از ملزومات است. همچنین متراژ کابل نیز می تواند آیتم مهم دیگری باشد که برای انتخاب سایز کابل باید از آن آگاهی داشت.

کابل های برق سه فاز در انواع ۵ رشته در سایزهای ۱٫۵*۵ تا ۱۶*۵ به صورت روتین تولید می شوند که در سیستم های برقی که سیستم ارتینگ به درستی اجرا شده است می تواند گزینه مناسبی برای مشتریان به شمار رود. استفاده از یک رشته سبز و زرد در ساختمان کابل به برقکاران اجازه می دهد که با اجرای ارت برای کابل و اتصال آن به شینه ارت، ایمنی بیشتری را برای شما به ارمغان آورد.

نمایندگی فروش اصلی کابل های البرز

بازار سیم و کابل ایران به عنوان اصلی ترین نماینده سیم و کابل البرز که محصولات این کارخانه را به پروژه های سراسر کشور ارائه می کند، امکان خرید اینترنتی و آنلاین محصولات البرز را برای مشتریان خود فراهم کرده است. از این رو اگر قصد خرید محصولات البرز را به صورت مستقیم از نمایندگی های این کارخانه ها دارید، می توانید این محصولات را به صورت مستقیم از این مجموعه خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نمایندگی فروش اصلی کابل های البرز شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نمایندگی فروش اصلی کابل های البرز شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نمایندگی فروش اصلی کابل های البرز شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نمایندگی فروش اصلی کابل های البرز پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما