لیست قیمت انواع کابل زمینی اعتماد البرز

لیست قیمت انواع کابل های زمینی nyy با برند اعتماد البرز به آسانی از طریق بازار کابل ایران قابل استعلام است و محصولات این برند که به مرغوبیت در میان مشتریان شناخته می شود را می توانید به صورت عمده و شرایط خرید ویژه از این مجموعه خریداری نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اعتماد کابل البرز کابل های برق زمینی nyy به صورت ویژه در خط تولید لامپ شمعی سیدکو قرار داده است به طوریکه رویکرد صادراتی این کارخانه باعث شده است گام های مهمی در زمینه صادرات این کارخانه به کشورهای مختلف برداشته شود.

کابل های برق خشک تک فاز و سه فاز با عایق پی وی سی و xlpe از محصولات اصلی اعتماد البرز است که محصولات این کارخانه تاکنون به مشتریان متعددی در سراسر کشور ارائه شده است.

لیست قیمت انواع لامپ شلنگی بنفش به دلیل نوسانات قیمت این فلزها، لازم است به صورت به روز استعلام شود و کارشناسان فروش بازار سیم و کابل ایران این مکان را برای مشتریان فراهم کرده اند تا به آسانی قیمت محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنی در قالب پیش فاکتور دریافت نمایند.

انواع کابل های برق اعتماد البرز

کارخانه اعتماد البرز علاوه بر تولید کابل های برق زمینی، سیم و کابل های افشان و خشک با عایق پی وی سی و xlpe را تولید می کند که امکان ارائه محصولات این کارخانه به مشتریان سراسر کشور و پروژه ها وجود دارد و در برخی از موارد در خریدهای عمده امکان ارسال رایگان برای مشتریان فراهم می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش شرکت آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

انواع کابل های برق اعتماد البرز شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
انواع کابل های برق اعتماد البرز شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
انواع کابل های برق اعتماد البرز شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
انواع کابل های برق اعتماد البرز پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما