لیست قیمت انواع کابل زره دار استاندارد

لیست قیمت به روز انواع کابل های برق زره دار و بدون زره استاندارد در سایز های مختلف و در رنج های ولتاژی فشار ضعیف تا فشار قوی را می توانید به صورت به روز از بازار سیم و کابل ایران در قالب پیش فاکتور فروش استعلام نمایید.

کابل های برق زره دار به عنوان یکی از کابل های خاص برقی در رنج های ولتاژی از فشار ضعیف تا ۳۳ کیلو ولت مطرح بوده است. این کابل ها در برخی از محیط های خاص که احتمال وارد شدن صدمه به بدنه کابل وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال در محل هایی که به دلیل سنگی بودن زمین استفاده کنندگان مجبور به حفر کانال جهت دفن کابل هستند لازم است حتما از کابل های برق زره دار در رنج ولتاژی مناسب استفاده شود.

کابل های برق زره دار فشار ضعیف با عایق ترموپلاستیک، در انواع دو رشته تا پنج رشته با مضخصات فنی NYRY در این مرکز فروش با برند های یزد و متال قابل ارائه به مشتریان است، که به نوعی این کابل ها در گروه برترین برند های موجود در بازار ایران به شمار می روند.

کابل های زره دار به دلیل استفاده در بخش های مهم صنعتی و غیر صنعتی در رنج های ولتاژی فشار ضعیف تا فشار قوی تولید شده و در اختیار پروژه ها قرار می گیرد. کابل های برق زره دار به عنوان کابل های آرمودار یا مسلح نیز شناسایی می شوند.

قیمت فروش کابل های برق زره دار N2XRY

کابل های برق زره دار با عایق پلی اتیلن نوع دیگری از کابل های برق آرمورد می باشد که به دلیل عایق XLPE استفاده شده در ساختمان کابل، قیمت بالاتری نسبت به کابل های زره دار با عایق PVC دارند. به واقع تفاوت کاربردی میان این دو نمونه کابل وجود نداشته و تنها تفاوت آنها در عایق های استفاده شده در ساختمان کابل است. در پروژه ها می توان از این کابل ها به جای یکدیگر استفاده نمود و منعی وحود ندارد. قیمت فروش این نوع از کابل های مسی نیز به صورت ویژه و رد قالب صدور پیش فاکتور در اختیار مشتریان این مجموعه قرار می گیرد.

کابل های زره دار فشار متوسط و فشار قوی

کابل های برق زره دار تنها مربوط به فشار ضعیف نبوده و این کابل ها در فشار متوسط و فشار قوی نیز تولید شده و به بازار عرضه می شود. کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت و همچنین فشار قوی ۳۳ کیلو ولت از کابل های مهم در صنعت برق به شمار می روند که در رنج ولتاژی فوق توزیع کاربرد دارند. قیمت این کابل ها در مقایسه با کابل های فشار ضعیف به مراتب بالاتر است و نکته مهم در خصوص این کابل ها، تولید آنها با هادی های مسی و آلومینیومی می باشد که لازم است به صورت ویژه مورد توجه مشتریان قرار گیرد. این کابل ها به صورت تخصصی توسط بازار سیم و کابل ایران به پروزه های صنعتی و غیر صنعتی ارائه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل های زره دار فشار متوسط و فشار قوی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل های زره دار فشار متوسط و فشار قوی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل های زره دار فشار متوسط و فشار قوی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل های زره دار فشار متوسط و فشار قوی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما