قیمت کابل مسین درب کارخانه

قیمت کابل مسین در انواع آلومینیومی و مسی به صورت درب کارخانه به مشتریان این محصولات ارائه می شود. کابل مسین یکی از کابل های باکیفیت بازار می باشد که آراد کابل به عنوان مرکز فروش تخصصی این برند، محصولات آن را به قیمت کارخانه عرضه می کند.

کابل مسین با تولید انواع کابل آلومینیومی و مسی فشار ضعیف توانسته است نام خود را در بازار جامعه هدف خود به خوبی معری نماید.

قیمت کابل مسین

قیمت کابل مسین آلومینیومی خودنگهدار

یکی از محصولات برند مسین که به عنوان کابل های خودنگهدار هوایی شناخته می شود. این کابل ها برای برق تک فاز و سه فاز در سایز های ۱۶ تا ۱۲۰ میلی متر مربع تولید شده و به بازار عرضه شده است.

قیمت کابل مسین در آراد کابل به صورت قیت کارخانه ارائه می شود و این گزینه می تواند مشتریان پروژه های بزرگ را که قصد دارند محصولات را به صورت عمده خریداری نمایند، مناسب باشد.

قیمت کابل مسین در انواع خودنگهدار هوایی نسبت به کابل های مسی پایین تر است و از این رو این موضوع می تواند گزینه مناسبی برای مشتریان این محصولات به شمار رود که قصد دارند در مسافت های طولانی کابل کشی داشته باشند.

 هشدار مهم برای مشتریان خرید کابل که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند، امکان سرقت کابل های مسی است که این موضوع می تواند مشتریان را برای خرید کابل های آلومینیومی متقاعد نماید.

قیمت کابل مسین

قیمت کابل مسین آلومینیومی زمینی

کابل های آلومینیومی علاوه بر نوع خودنگهدار هوایی به صورت کابل آلومینیومی زمینی نیز تولید می شوند. این کابل ها به صورت های :

  • تک رشته
  • دو رشته
  • سه و نیم رشته
  • چهار رشته
  • پنج رشته

تولید می شوند. این کابل ها به صورت دو روکش بوده و می تواند به راحتی به صورت دفنی مورد استفاده قرار گیرد.

کارخانه مسین با تولید تخصصی انواع کابل آلومینیومی توانسته است کیفیت مطلوبی برای محصولات تولیدی خود ایجاد نماید و بعلاوه استاندارد ها و تاییدیه های لازم را اخذ نماید.

خرید آسان سیم و کابل مسین از طریق آراد کابل

مجموعه آراد کابل به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری عرضه کننده سیم وکابل، محصولات مسین را به قیمت رقابتی در اختیار مشتریان این محصولات قرار می دهد. از این رو مشتریان این کابل ها می توانند به صورت تخصصی کابل مسین را در انواع مسی و آلومینیومی از این مجموعه خریداری نمایند.

قیمت رقابتی عرضه شده توسط آراد کابل می تواند مشتریان در سراسر کشور را برای یک خرید مطمئن و در عین حال حرفه ای متقاعد نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

خرید آسان سیم و کابل مسین از طریق آراد کابل شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
خرید آسان سیم و کابل مسین از طریق آراد کابل شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
خرید آسان سیم و کابل مسین از طریق آراد کابل شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
خرید آسان سیم و کابل مسین از طریق آراد کابل پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما