قیمت فروش کابل مخابراتی مشکی تهران سیمین فر

قیمت روز کابل های مخابراتی مشکی و طوسی تهران سیمین فر به تعداد زوج های کابل مخابراتی و همچنین سایز آن بستگی دارد. چگونه قیمت این محصولات را دریافت کنیم؟
کابل های مخابراتی مشکی یا کابل هایی که به نوع زمینی نیز شهرت دارند برای استفاده در بیرون از ساختمان طراحی و ساخته شده است.
عایق مشکی و از جنس پلی اتیلن این کابل ها به دلیل مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید استقامت کافی را داشته و به همین دلیل این کابل ها می توانند به صورت outdoor استفاده شوند.
قیمت کابل های مشکی به نوعی از کابل های طوسی یا هوایی بیشتر بوده و این مهم به دلیل ساختمان نوع کابل می باشد.
کابل های تهران سیمین فر در زمینه صنعت مخابرات علاوه بر کابل های مسی هوایی، زمینی، ژله فیلد خاکی و کانالی، فیبرهای نوری را نیز در نمونه های خاکی و کانالی تولید می کند که این مهم به فعال بودن آنها در پروژه های مخابراتی کمک زیادی نموده است.
قیمت خرید انواع کابل های مخابراتی تهران سیمین فر بسته به نوع آنها و همچنین سایز هر کابل باید به صورت به روز استعلام گردد و این موضوع به دلیل نوسانات قیمت جهانی مس می باشد که تمامی محصولات سیم و کابل و قیمت آنها را تحت الشعاع خود قرار می دهد.
شرکت های مخابرات سراسر کشور می توانند با عقد قرار داد نسبت به تامین کابل های مخابراتی تهران سیمین فر به صورت رسمی اقدام کنند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما