قیمت فروش کابل جوش پی وی سی

کابل های جوش که به عنوان کابل های تغذیه در اینورتر های جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرند، با عایق pvc و لاستیکی تولید شده و به بازار عرضه می شود.قیمت فروش کابل های جوش به دلیل ساختمان متفوات کابل و عایق های استفاده شده در آنها متفاوت است و از این رو مشتریان باید با تعیین نوع کابل مورد نیاز خود و کیفیت کابلی که به آن نیاز دارند، محصول خود را انتخاب کنند.

کابل های جوش به دلیل استفاده در پروژه های جوشکاری و اینکه این کابل ها مدام در معرض سایش و همچنین سوختن قرار دارند، لازم است از نوع مناسب خریداری شوند تا دوام کابل باعث شود تا مدت زمان بیشتری بتواند کارایی داشته باشد.

کارخانه های تولید کننده کابل جوش در ایران

کابل های جوش به دلیل ساختمان ساده ای که دارا می باشند، توسط برند های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که شناخته شده ترین کارخانه های تولید کابل جوش در ایران جوشکاب یزد، اردستان، سیمیا، کمان و دماوند می باشند که به ترتیب کابل های باکیفیت با عایق پی وی سی و لاستیکی را تولید کرده و به بازار عرضه کرده اند. مشتریان می توانند در صورت نیاز به مشاوره انتخاب بهترین کابل های جوش موجود در بازار که متناسب با کار آنها می باشد از مشاوره های کارشناسان این مجموعه بهره مند شوند.

پیشنهاد ویژه خرید کابل جوش استاندارد

مشتریان اگر به دنبال خرید بهترین کابل جوش موجود در بازار می باشند لازم است از کابل های جوش لاستیکی استفاده نمایند چرا که این کابل ها در مقایسه با کابل های پی وی سی دوام بیشتری داشته و در عوض هزینه بیشتر برای خرید این کابل ها، سالیان طولانی می توانند از این محصول در پروژه های مختلف خود استفاده نمایند.

خرید آنلاین انواع کابل جوش

کابل های جوش که غالبا به صورت کلاف های ۵۰ متری به صورت خرده عرضه می شود، قابلیت ارائه به صورت قرقره را نیز دارا بوده و مشتریان می توانند این کابل ها را با برند های معتبر از این مجموعه خریداری نمایند. کابل های جوش یزد و اردستان با عایق لاستیکی و همچنین کابل های جوش کمان، سیمیا و دماوند با عایق پی وی سی به صورت آنلاین قابل ارائه به مشتریان است و از سراسر کشور امکان ثبت سفارش آنلاین با تماس با واحد فروش بازار سیم و کابل ایران مهیا شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

خرید آنلاین انواع کابل جوش شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
خرید آنلاین انواع کابل جوش شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
خرید آنلاین انواع کابل جوش شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
خرید آنلاین انواع کابل جوش پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما