قیمت فروش بهترین کابل مفتولی ابهر

قیمت فروش بهترین کابل های مفتولی یا خشک nyy با برند ابهر به سایز کابل و همچنین قیمت روز مس وابسته است و لازم است مشتریان سایز کابل های مورد نیاز خود را به صورت به روز از بازار کابل ایران استعلام نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های مفتولی برق که به عنوان کابل زمینی استفاده می شوند از عایق پی وی سی و xlpe در ساختمان این کابل ها استفاده شده است.کابل های با عایق پی وی سی یا ترموپلاستیک با مشخصه nyy شناسایی می شوند و کابل های با عایق xlpe یا پلی اتیلن با مشخصه فنی n2xy شناخته می شوند.

کابل های زمینی ابهر به دلیل کیفیت برتر این کابل ها در پروژه های متعددی به عنوان گزینه اصلی خرید برای پروژه ها مطرح است و این مجموعه به صورت عمده و در متراژ بالا آماده تامین کابل های زمینی ابهر و سایر سایزهای این برند می باشد.

در خصوص نحوه استعلام قیمت محصولات پروژه ها می بایست سفارش خود را به صورت مکتوب به واحد فروش بازار کابل ایران ارائه نمایند تا همکاران با صدور فاکتور زمان تحویل سفارش را نیز تعیین نمایند.

مزایای خرید کابل های مفتولی ابهر

کابل های مفتولی ابهر به دلیل رعایت استانداردهای تولیدی و مرغوبیت در وندور لیست پروژه های مختلف قرار دارد و بسیاری از پروژه های نفت و گاز نیز از این برند در پروژه ها بهره می برند. اگر محصولات ابهر را به قصد استفاده در پروژه های شرکت های خصوصی خریداری می نمایید، بدون تردید محصولات این کارخانه از بهترین تولیدات ایران در حوزه سیم و کابل به شمار می رود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

مزایای خرید کابل های مفتولی ابهر شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
مزایای خرید کابل های مفتولی ابهر شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
مزایای خرید کابل های مفتولی ابهر شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
مزایای خرید کابل های مفتولی ابهر پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما