قیمت فروش اینترنتی سیم و کابل ساختمانی یزد

خرید آنلاین سیم و کابل های یزد در انواع کابل های افشان، مفتولی و ارت برای تمامی مشتریان میسر شده است. این روش با استقبال مشتریان شهرستانی همراه بوده است.
سیم و کابل های ساختمانی در میان انبوه پروژه هایی که در کشور جریان دارد در گروه محصولات فشار ضعیف از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
این کابل ها در کنار سیم های افشان در برخی از تاسیسات باید با یک برند خاص که توسط ناظران و یا کارفرمایان تعیین شده است استفاده گردد. از این رو آراد کابل در کنار تنوع قیمت تلاش کرده است بهترین محصولات بازار را برای مشتریان فراهم نماید.
سیم و کابل های یزد یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات می باشد که علاوه بر تولید کابل های سنگین فشار ضعیف و فشار متوسط، کابل های ساختمانی و فشار ضعیف را در خط تولید خود دارد و کارفرمایان زیادی خرید محصولات این برند را اولویت اول قرار داده اند.
خرید آنلاین و اینترنتی انواع سیم و کابل یزد باعث شده است این موضوع با استقبال پروژه های ساختمانی زیادی در سراسر کشور همراه شده است از این رو این مجموعه تلاش می کند همواره بهترین شرایط ارسال بار را برای مشتریان قرار دهد که بتوانند در کمترین زمان خرید خود را به سر انجام برسانند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما