قیمت فروش انواع کابل مخابراتی رویان

قیمت فروش کابل های مخابراتی مسی و cca به دلیل تغییرات زیاد در بازار لازم است به صورت به روز استعلام شود. آنچه در خصوص کابل های مخابراتی می توان اشاره کرد تعداد زیاد تولید کنندگان این کابل ها در ایران است که رویان سمنان یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان این کابل ها می باشد.

کابل های مخابراتی به صورت زوجی تولید می شوند که اختلاف قیمت این کابل ها به دلیل تفاوت هادی های استفاده شده در ساختمان کابل، می تواند به مشتریان و خریداران این کابل ها حق انتخاب دهد.

رویان سمنان که در زمینه تولید کابل های برق، مخابراتی و سیم های رانژه فعالیت می کند، کابل های تلفن مخابراتی را در سایزهای ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶ تولید کرده و عرضه می نماید.

یکی از محصولات رویان سمنان کابل های مخابراتی هوایی cca می باشد که با مشخصه jy(st) y تولید می شوند، که این کابل ها در سایزهای ۰٫۵ و ۰٫۶ قابل عرضه می باشند. سایز ۰٫۵ کابل های مخابراتی رویان در انواع هوایی در سایزهای ۲، ۴، ۶، ۸ و ۱۰ زوج ارائه می شود حال آنکه سایز ۰٫۶ این کابل ها تا ۵۰ زوج تولید شده و در بسته بندی های متنوع در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مزایای خرید کابل مخابراتی رویان سمنان

کابل های مخابراتی غالبا با قیمت های متنوع قابل خریداری می باشند اما مزایای خرید کابل های تلفن رویان سمنان برای برخی از مشتریان، قیمت مناسب این محصول که می تواند کیفیت مورد نظر طیف وسیعی از مشتریان این محصولات را برطرف نماید.

کابل های تلفن ۲ زوج تا ۵۰ زوج رویان در سایزهای مختلف ۰٫۴ تا ۰٫۶ موجود می باشد و پروژه های سراسر کشور می توانند این کابل ها را مطابق با نیاز خود خریداری نمایند.

نحوه ثبت سفارش کابل های مخابراتی رویان

مشتریان عزیز می توانند برای خرید انواع کابل های مخابراتی از طریق راه های ارتباطی موجود، درخواست خود را به واحد فروش ارائه نمایند تا از طریق کارشناسان با صدور پیش فاکتور و انجام امور مالی توسط مشتریان شرایط  ارسال کابل های مخابراتی رویان را برای مشتریان فراهم نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه ثبت سفارش کابل های مخابراتی رویان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه ثبت سفارش کابل های مخابراتی رویان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه ثبت سفارش کابل های مخابراتی رویان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه ثبت سفارش کابل های مخابراتی رویان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما