قیمت فروش انواع کابل سه فاز ستاره یزد

کابل برق سه فاز که به صورت معمول دارای سه فاز و یک نول می باشد و در سیستم های برق فشار ضعیف مورد استفاده قرار می گیرند، توسط برند های مختلف با کیفیت های متنوع تولید می شوند که یکی از این برند ها کارخانه ستاره یزد می باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و قیمت فروش مناسب انتخاب کرده و در اختیار مشتریان قرار می هد.

کابل سه فاز به چه دلیل کاربرد زیادی دارد و چه سایزی از این نوع کابل ها باید برای تاسیسات ما انتخاب شود تا در طول مسیر دچار افت ولتاژ نشویم؟ این سوالات مهمترین دغدغه های ذهنی مشتریان می باشد که لازم است به آنها پاسخ داده شود تا آنها بتوانند در زمان خرید گزینه مناسب را برای خود انتخاب نمایند. هر چند کارشناسان ما در واحد فروش می توانند مشاوره های لازم در جهت انتخاب کابل مناسب را به شما ارائه نمایند.

کابل سه فاز برق و کاربرد آنها

کابل های برق سه فاز در تاسیساتی که از برق سه فاز در انها استفاده شده است کاربرد داشته و این کابل ها دارای سه فاز و یک نول می باشند که غالب ساختمان های مسکونی، باغ ها و ویلا ها که از برق فشار ضعیف استفاده می کنند، از کابل های سه فاز در برق کشی خود استفاده می کنند. لذا به دلیل کاربرد بسیار زیاد کابل های برق سه فاز لازم است مشتریان در خرید این محصولات و انتخاب سایز مناسب این کابل ها دقت لازم را مبذول دارند.

سایز مناسب کابل های سه فاز

در انتخاب کابل های برق سه فاز لازم است مشتریان متراژ کابل خود را بدانند چرا که مسافت در انتخاب سایز کابل بسیار مهم بوده و در صورت در نظر گرفتن مسافت کابل از منبع اصلی یا ترانس تا محل مصرف بدون تردید کابل دچار افت ولتاژ خواهد شد. لذا یکی از گزینه های مهم در انتخاب سایز کابل دانستن مسافت می باشد. در گام بعدی برای انتخاب سایز کابل لازم است میزان مصرف تاسیسات برقی بر حسب آمپر نیز تعیین شود به عنوان نمونه مصارف خانگی به صورت معمول  آمپر می باشد و ممکن است برخی از تاسیسات برقی از این میزان بیشتر یا کمتر مصرف داشته باشند که لازم است حتما لازم است بر حسب وسایل برقی خود میزان برق مصرفی به صورت تقریبی محاسبه شود تا بتوان سایز مناسب را برای کابل انتخاب نمود.

نمایندگی فروش انواع کابل سه فاز ستاره یزد

نمایندگی فروش انواع کابل های برق سه فاز ستاره یزد که محصولات این برند را به صورت ویژه عرضه می کند، مرکز فروش سیم و کابل ایران است که سایز های متنوع کابل های افشان و خشک سه فاز را در سایز های متنوع با برند یزد در اختیار مشتریان قرار می دهد. این کابل ها به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نمایندگی فروش انواع کابل سه فاز ستاره یزد شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نمایندگی فروش انواع کابل سه فاز ستاره یزد شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نمایندگی فروش انواع کابل سه فاز ستاره یزد شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نمایندگی فروش انواع کابل سه فاز ستاره یزد پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما