قیمت فروش انواع کابل زمینی یزد

قیمت فروش انواع کابل زمینی با برند کابل یزد که با عایق xlpe تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد به صورت ویژه از طریق این مجموعه بر اساس آخرین تغییرات قیمت مس به مشتریان قابل ارائه می باشد.

کابل های برق زمینی که به صورت دفنی و گاها در محل های با نصب ثابت استفاده می شوند، از کابل های برق پرکاربرد می باشد که با هادی های مسی خشک تولید شده و در سایز های ۱۶ تا ۳۰۰ میلی متر مربع به صورت تک رشته و سه و نیم رشته تولید شده و عرضه می شوند.

کابل زمینی یزد

کابل های برق زمینی xlpe یزد به دلیل کیفیت بالا و همچنین دارا بودن استاندارد های لازم در بسیاری از پروژه ها تاکنون استفاده شده است و همچنین این کابل ها در پروژه های معتبری مانند نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان گزینه اول برای خرید به پیمانکاران توصیه می شود.

مزایای کابل های برق زمینی یزد

انواع کابل برق زمیتی یزد که عموما با عایق پلی اتیلن کراسلینک تولید می شوند نسبت به کابل های با عایق پی وی سی مقاوم نر بوده و به همین دلیل پروژه های صنعتی استفاده از کابل های برق یزد را برای خود در اولویت قرار داده اند. از مزایای کابل های یزد نسبت به تولیدات سایر کارخانه ها می توان به کیفیت بالای آن و همچنین تنوع کابل های تولیدی این کارخانه ها اشاره نمود.

انواع کابل زمینی

انواع مختلف کابل یزد

کارخانه سیم و کابل یزد علاوه بر تولید انواع کابل های زمینی و افشان، کابل های برق فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت، ۳۳ کیلو ولت، کابل های برق زره دار و همچنین کابل های سربدار را نیز در خط تولید خود دارد و این محصولات را برای استفاده به پروژه های مختلف ارائه می نماید. این مجموعه به عنوان نمایندگی رسمی کابل یزد، تلاش می کند انواع کابل های تولید کارخانه یزد را در سایز های متنوع برای ارائه به مشتریان فراهم نماید.

انواع کابل زمینی ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت

کابل زمینی فقط مختص کابل فشار ضعیف نبوده و در ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت این کابل ها نیز تولید می شوند با این تفاوت که به آنها کابل زره دار می گویند. کابل زره دار زمینی ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت در انواع مسی و آلومینیومی از محصولات کابل یزد می باشد که در این مرکز فروش به صورت کاملا تخصصی به پروژه های سراسر کشور عرضه می شود.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

انواع کابل زمینی ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
انواع کابل زمینی ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
انواع کابل زمینی ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
انواع کابل زمینی ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما