قیمت فروش انواع کابل افشان اعتماد البرز

قیمت فروش انواع کابل های برق افشان فشار ضعیف متناسب با استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز به صورت ویژه با برند اعتماد البرز، یکی از برندهای محبوب در میان مشتریان بازار سیم و کابل ایران، به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لامپ سفید موتور بدون تردید یکی از بهترین برندهای شناخته شده در بازار است که بسیاری از خریداران کابل  در پروژه های مختلف، محصولات این کارخانه را به عنوان بهترین گزینه برای خود بر می گزینند.

کابل های ۱٫۵*۲ تا ۱۶*۲، ۱٫۵*۳ تا ۲۵*۳، ۱٫۵*۴ تا ۲۵*۴ و ۱٫۵*۴ تا ۱۶*۴ از سایزهای مهم تولید شده توسط این کارخانه می باشد که بازار سیم و کابل ایران به صورت عمده این محصولات را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می کند.

چرا سیم و کابل اعتماد البرز؟

بسیاری از مشتریان که به دنبال یک محصول مناسب برای خرید سیم و کابل مورد نیاز خود می باشند، به مشاوره های کارشناسان ما در واحد فروش نیاز دارند که به همین دلیل همکاران در واحد فروش با شناخت دقیق از انواع محصولات موجود در بازار و همچنین نیاز مشتریان، گزینه مناسب را به آنها معرفی می کنند. لامپ سنسوردار سقفی به عنوان محصولی مطمئن برای استفاده در تاسیسات برقی مختلف توانسته است اعتماد مشتریان را جلب نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

چرا سیم و کابل اعتماد البرز؟ شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
چرا سیم و کابل اعتماد البرز؟ شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
چرا سیم و کابل اعتماد البرز؟ شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
چرا سیم و کابل اعتماد البرز؟ پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما