قیمت عمده کابل کولر ابهر

عرضه انواع سیم و کابل شرکت سیم و کابل ابهر، به قیمت عمده از طریق وب سایت این شرکت صورت می گیرد. کابل کولر یکی از مصارف کابل در سیم کشی ساختمان است. کابل کولر با توجه به نوع کارکرد آن باید دارای مشخصه های خاصی باشد. آیا با این مشخصه ها آشنایی دارید؟
سیم و کابل ابهر یکی از برندهای شناخته شده در بازار سیم و کابل می باشد. این شرکت با تنوع تولید بالا، سعی در ارائه طیف وسیعی از انواع سیم و کابل، به ویژه کابل کولری داشته و دارد.
کابل کولری بسته به نوع استفاده آن، به دو نوع آبی و گازی تقسیم بندی می شود. کولرهای آبی دارای کابل مختص به خود بوده که معمولا دارای ۴ رشته مفتولی یا افشان می باشد. این چهار رشته به تور مجزا وظایف خاصی را بر عهده دارند. معمولا از یک رشته به عنوان سیم نول، و از یک رشته دیگر به عنوان سیم پمپ آب و از دو سیم دیگر به عنوان سیم های کلید تند و کند استفاده می گردد. در واقع کلید کولر آبی دارای یک دکمه روشن خاموش، یک کلید تبدیل تند و کند و یک کلید جهت راه اندازی پمپ آب می باشد. این کلید به وسیله کابل کولری که در بالا شرح داده شد، به دستگاه کولر وصل می گردد.
کولرهای گازی دارای کابل مخصوصی نمی باشند ولی معمولا از کابل ۳ در ۴ برای این کولر های استفاده می گردد. از آنجایی که کولرهای گازی جریان بالایی را نیاز دارند، از این رو سیم های استفاده شده در سیم کشی ساختمان که معمولا دارای نمره سطح مقطع ۲٫۵ می باشند، پاسخگوی نیاز کولرهای گازی نخواهد بود. از این رو معمولا یک کابل سه سیمه با نمره سطح مقطع ۴ به طور مجزا از تابلو برق برای استفاده کولر گازی کشیده می شود. در صورتی که سطح مقطع استفاده شده کمتر حد معمولا باشد، کابل مورد استفاده کم کم گرم شده و احتمال آتش سوزی بالا می رود.
با توجه به آنچه تا کنون گفته شد، شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت سیم و کابل ابهر و یا تماس با مشاوران این شرکت، اقدام به خرید کابل مناسب جهت نیاز خود نمایید.
منبع: سیم و کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما