قیمت روز انواع کابل نسوز شیلد دار

قیمت روز انواع کابل های نسوز شیلد دار و بدون شیلد به صورت روزانه و با توجه به آخرین تغییرات بازار در اختیار مشتریان قرار می گیرد. کابل های نسوز به دلیل مقاومت در برابر حریق تا دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد در پروژه های متعددی کاربرد داشته و به همین دلیل از این کابل ها در بخش های مختلفی استفاده می شوند. این کابل ها امروزه در بازار با برند های ایرانی و خارجی عرضه می شود که ازم است در برخی از پروژه ها این کابل ها با تاییدیه آتش نشانی مورد استفاده قرار کیرد و با توجه به اینکه این نیاز مشتریان بازار سیم و کابل ایران می باشد، لذا در این راستا اقدام به عرضه محصولات خود با تاییدیه آتش نشانی و استاندارد های لازم نموده ایم.

کارخانه های تولید کننده کابل نسوز شیلد دار

در ایران کارخانه های مختلفی اقدام به تولید برخی از کابل های نسوز می نمایند که در این راستا کارخانه های سیلیکون یاقوت و همچنین سیل کیبل از شناخته شده ترین تولید کنندگان این کابل ها به شمار می روند که در این مجموعه محصولات این برند ها به صورت ویژه عرضه می شود.

کابل های نسوز خارجی نیز با برند خارجی BLF ایتالیا نیز قابل ارائه به مشتریان است و لازم است برای دریفات آخرین قیمت این محصولات به صورت ویژه با واحد فروش بازار سیم و کابل ایران در ارتباط باشید.

کاربرد کابل های نسور شیلد دار در پروژه های مختلف

کابل های برق به دلیل استفاده در محیط های مختلف لازم است با ساختمان های متناسب با محیطی که قرار است در ان مورد استفاده قرار گیرند تولید شده و در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد. کابل های نسور سیلیکونی غالبا در محل هایی که احتمال آتش سوزی در آنها وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرند تا از این طریق از انتقال آتش در زمان آتش سوزی از طریق این کابل ها جلوگیری شود. شیلد دار بودن کابل های برق سیلیکونی نسوز به دلیل جلوگیری از تاثیر اثر مغناطیسی جریان برق رد شده از هادی های کابل بر روی کابل های مخابراتی و شبکه مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کاربرد کابل های نسور شیلد دار در پروژه های مختلف شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کاربرد کابل های نسور شیلد دار در پروژه های مختلف شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کاربرد کابل های نسور شیلد دار در پروژه های مختلف شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کاربرد کابل های نسور شیلد دار در پروژه های مختلف پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما