قیمت روز انواع کابل خودنگهدار ارزان

کابل های خودنگهدار در سایزهای ۱۶ تا ۱۲۰ از مهمترین لامپ اشکی افراتاب کابل های برق در سیستم های برق تک فاز و سه فاز است که بسیاری از مشتریان این محصولات به دنبال قیمت روز این کابل های ارزان می باشند.

کابل های خودنگهدار از محصولاتی می باشد که به صورت کاملا تخصصی در بازار سیم و کابل ایران عرضه می شود که این کابل ها همگی از نوع استاندارد و دارای تاییدیه می باشند.

کابل های خودنگهدار به دلیل قیمت ارزان آنها همواره مورد توجه قرار داشته است و این کابل ها در مسافت های طولانی و محل هایی که احتمال سرقت کابل های مسی وجود دارد، به عنوان گزینه اصلی مشتریان مطرح می باشد.

کابل های خودنگهدار تک فاز در سایزهای ۱۰*۲، ۱۶*۲ و ۱۶+۲۵*۲ که در سیستم های برق تک فاز استفاده می شود، از مهمترین کابل هایی بوده که به میزان زیادی توسط این مرکز فروش به مشتریان ارائه شده است. این کابل ها در قرقره های ۱۰۰۰ متری عرضه می شود و لازم است مشتریان برای سفارش لامپ ال ای دی سقفی متراژهای پایین تر درخواست خود را ارائه نمایند.

کابل های خودنگهدار سه فاز در انواع ۴، ۵ و ۶ سیمه در سایزهای ۲۵ تا ۱۲۰ میلی متر مربع موجود بوده و قیمت این کابل ها بر اساس میزان سفارش مشتریان در اختیار آنها قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما