قیمت خرید کابل زره دار ایرانی

قیمت خرید کابل های زره دار یا آرموردار ایرانی علاوه بر تاثیر مستقیم قیمت جهانی مس بر روی این کابل ها، متناسب با سایز کابل و همچنین فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی بودن این کابل ها در سایز آن تاثیر گذار می باشد.

کابل های زره دار یا کابل های آرموردار از جمله کابل های برق مهم در صنعت می باشند که به دلیل استفاده به صورت دفنی و همچنین در محل هایی از پروژه ها که احتمال وارد شدن صدمه به بدنه کابل وچود دارد، در سایز های متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

کابل های زره دار ایرانی و سایر کابل های تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بالا و همچنین رعایت استاندارد های تولیدی از محصولات صادراتی به شور های منطقه به شمار می روند که اشاره به این نکته که سیم و کابل های ایرانی از برترین تولیدات ایران در میان تولیدات داخلی محسوب می شوند.

کابل های زره دار فشار ضعیف که در رنج ولتاژی زیر ۱۰۰۰ ولت استفاده می شوند در سایز های متنوع از ۱٫۵ تا ۴۰۰ میلی متر مربع در انواع تک رشته و چند رشته متناسب با سیستم های برق تک فاز و سه فاز تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

کابل های برق زره دار ایرانی در ۲۰ کیلو ولت و ۳۳ کیلو ولت نیز با هادی مسی و آلومینیومی در این مجموعه به صورت تخصصی به پروژه های صنعتی و بخش توانیر نیز ارائه می شود که تمامی این محصولات لازم است به صورت به روز استعلام قیمت شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما