قیمت خرید بهترین کابل دو زوجی ۰٫۶

قیمت خرید بهترین کابل تلفن دو زوجی مخابراتی با سایز های ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶ را می  توانید به صورت مستقیم از واحد فروش بازار سیم و کابل ایران استعلام نمایید. کابل های تلفن دو زوجی به صورت ویژه برای استفاده دو مشترک تلفن مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان اگر می خواهند این کابل ها کیفیت خوبی را داشته باشد و سیگنال ها را با کمترین افت در اختیار آنها قرار دهد، لازم است از کابل های تلفن مخابراتی تمام مس استفاده کنند که این کابل های تلفن از نوع فویل دار تولید شده و دلیل آن مقابله با نویز های محیطی می باشد.

نوع دیگزی از کابل های تلفن دو زوجی که قیمت مناسب تری را نیز دارا می باشند، نوع cca این کابل ها است که هادی آنها از جنس آلومینیومی و روکش مسی می باشد و این نوع از از کابل های تلفن نیز به صورت فویل دار تولید می شوند. مزیت این کابل ها نسبت به کابل های تمام مسی، تنها در قیمت آنها می باشد. لذا مشتریان کابل های تلفن مخابراتی می توانند برای خرید این کابل ها در انواع دو زوجی تا ۲۰۰ زوجی به صورت ویژه از این مجموعه اقدام نمایند.

تفاوت کابل تلفن دو زوجی مسی و cca

بسیاری از مشتریان بازار سیم و کابل ایران که انواع کابل های مخابراتی و تلفن موحود در بازار آشنایی نداشته و به دنبال خرید این محصولات می باشند، در بازار با اصطلاح تمام مس و cca بودن کابل های مخابراتی مواجه می شوند، که لازم است تفوت بین این کابل ها را به خوبی بدانند. کابل های مسی، هادی استفاده شده در ساختمان آنها به صورت تمام مس بوده و حال آنکه نوع cca کابل های مخابراتی به دلیل استفاده از هادی آلومینیومی با روکش مسی، قیمت مناسب تری را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. لذا مشتریان باید بتوانند با نیازسنجی صحیح اقدام به خرید این کابل های مخابراتی نمایند.

خرید کابل تلفن دو زوجی CCA به چه کسانی توصیه می شود؟

همانطور که اشاره کردیم کابل های مخابراتی CCA به دلیل استفاده از هادی آلومینیومی با روکش مسی در ساختمان کابل ها، از قیمت مناسب تری نسبت به کابل های تمام مسی برخوردار است و لذا مشتریانی که به دنبال خرید کابل های ارزان قیمت می باشند و تنها می خواهند از این کابل ها برای راه اندازی یک خط تلفن بدون استفاده از اینترنت پرسرعت استفاده کنند، می توانند از این کابل ها استفاده نمایند.

چه مشتریانی باید کابل های تلفن دو زوجی تمام مس خریداری کنند؟

اما اینکه چه مشتریانی می بایست کابل های تلفن تمام مسی را برای استفاده خود خریداری نمایند سوالی است که برای بسیاری از مشتریان ما مطرح بوده است. اگر به دنبال استفاده از خطوط تلفن خود برای استفاده از اینترنت پرسرعت ADSL می باشید، بدون تردید باید از کابل های تلفن تمام مس فویل دار استفاده نمایید تا در سرعت اینترنت کابل های شما تاثیر منفی نداشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

چه مشتریانی باید کابل های تلفن دو زوجی تمام مس خریداری کنند؟ شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
چه مشتریانی باید کابل های تلفن دو زوجی تمام مس خریداری کنند؟ شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
چه مشتریانی باید کابل های تلفن دو زوجی تمام مس خریداری کنند؟ شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
چه مشتریانی باید کابل های تلفن دو زوجی تمام مس خریداری کنند؟ پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما