قیمت خرید انواع کابل نوری خاکی

قیمت خرید کابل های فیبر نوری مخابراتی که در پروژه های مختلف به ویژه پروژه های شبکه و اینترنت نیز کاربرد دارد، بسته به نوع سینگل مود، مالتی مود و nz بودن فیبر های نوری متفاوت است و عامل مهم دیگر در تعیین قیمت این نوع از کابل های پر مصرف، ساختمان کابل می باشد که نوع خاکی، کانالی و هوایی بودن فیبر های نوری را مشخص می نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فیبر های نوری خاکی و کانالی که با مشخصه های obuc و ocuc نیز شناخته می شوند، بسته به نوع تار های نوری استفاده شده در ساختمان کابل ها قیمت های مختلفی را دارند، هرچند به لحاظ قیمت محصول، نمونه کابل های خاکی همواره قیمت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه کانالی خود دارا هستند که این به دلیل ساختمان کابل و پیچیده تر بودن ساختمان کابل های خاکی می باشند.

فیبر های نوری خاکی، در انواع مالتی مود، سینگل مود و nz تولید می شوند که بسته به شرایط پروژه ها و نوع انتقال دیتا و مسافتی که قرار است اطلاعات در آن منتقل شود، نمونه تار های نوری مناسب هر کاری تعیین شده و توسط کارشناسان اجرایی پروژه ها در لیست محصولات قرار می گیرند.

برند های تولید کننده کابل فیبر نوری خاکی

فیبر های نوری مخابراتی و شبکه به دلیل مزایای بسیار زیادی که نسبت به کابل های مسی دارند، در سالیان اخیر توسط پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که پروژه های مخابراتی از بزرگترین بخش های استفاده کننده این کابل های نوری به شمار می روند. با توجه به نیاز بازار داخلی و همچنین بازار های جهانی به استفاده از این کابل های نوری در پروژه های مختلف، تولید کنندگان ایرانی و خارجی متعددی این محصولات را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. در میان کارخانه های داخلی تولید کننده فیبر نوری در ایران می توان به کارخانه های شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان اشاره نمود.

هر چند کارخانه های تولید کننده فیبر نوری در خارج از ایران نیز وجود دارند و محصولات خود را به بازار ایران صادر می کنند، اما در پروژه های دولتی همواره از تولیدات داخلی که کیفیت بسیار بالایی را نیز دارند استفاده شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

برند های تولید کننده کابل فیبر نوری خاکی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
برند های تولید کننده کابل فیبر نوری خاکی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
برند های تولید کننده کابل فیبر نوری خاکی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
برند های تولید کننده کابل فیبر نوری خاکی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما