قیمت خرید انواع کابل مخابرات طوسی

کابل های تلفن مخابرات یکی از مهمترین کابل ها در صنعت مخابرات می باشد که با هادی مسی تولید شده و به عنوان کابل تلفن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت خرید این کابل‌ ها به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها سایز کابل و همچنین برند تولید کننده آن می باشد.

کابل های تلفن طوسی رنگ که عایق آنها به رنگ طوسی می‌باشد، به کابل های تلفن هوایی شهرت دارند و جهت استفاده در داخل ساختمان تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این کابل ها در سایزهای ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶ تولید شده و در انواع ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ زوج بشته به تعداد مشترکین تلفن می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی این کابل ها به صورت فویل دار تولید می شود چرا که در صورت نبودن فویل در ساختمان کابل، نویز های محیطی سیگنال‌های مخابراتی را تحت تاثیر گذاشته و کیفیت صدا و همچنین سرعت اینترنت مشترکین را کاهش می دهد.

بازار سیم و کابل ایران به صورت کاملا تخصصی کابل های مخابراتی را در انواع طوسی، مشکی و ژله فیلد خاکی و کانالی به مشتریان عرضه می‌نماید. برندهای شهید قندی یزد، کرمان، رسانا، آمل و مازندران را به عنوان بهترین گزینه برای مشتریان خود در لیست فروش قرار داده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما