قیمت خرید انواع کابل زمینی n2xy

قیمت خرید انواع کابل های زمینی NYY و N2XY در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰ و ۳۰۰ میلی متر مربع به صورت تک رشته و سه و نیم رشته از طریق بازار سیم و کابل ایران به مشتریان این محصولات ارائه می شود. کابل های برق زمینی که از هادی خشک مسی در ساختمان آنها استفاده شده است، یکی از کابل های پرمصرف و پرکاربرد در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های برق زمینی N2XY که به کابل های خشک نیز شهرت دارند، از عایق XLPE در ساختمان کابل ها استفاده شده است و این کابل ها به صورت استاندارد تولید شده و در اختیار پروژه های سراسر کشور قرار می گیرد.

انتخاب سایز مناسب کابل های زمینی N2XY

کابل های زمینی برق با عایق XLPE که با مشخصه فنی N2XY شناسایی می شوند، لازم است با سایز مناسب انتخاب شوند تا دچار افت ولتاژ نشده و به تاسیسات برق و وسایل استفاده شده در آن آسیب وارد نکند. اگر از این کابل ها برای سیستم های برق تک فاز قصد دارید استفاده نمایید، لازم است با آگاهی از میزان مصرف خود بر حسب آمپر انتخاب سایز کابل را انجام دهید. اگر در انتخاب سایز کابل برای خود با مشکل مواجه هستید، کارشناسان ما می توانند در این زمینه مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

در سیستم های برق سه فاز انتخاب سطح مقطع کابل های زمینی مسی و آلومینیومی به صورت متفاوت انجام می شود و لازم است در هنگام انتخاب سطح مقطع کابل با کارشناسان ما مشورت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

انتخاب سایز مناسب کابل های زمینی N2XY شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
انتخاب سایز مناسب کابل های زمینی N2XY شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
انتخاب سایز مناسب کابل های زمینی N2XY شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
انتخاب سایز مناسب کابل های زمینی N2XY پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما