قیمت خرید انواع کابل دو زوجی مخابرات

قیمت خرید انواع کابل تلفنی مخابرات دو زوجی مشکی J2Y(ST)2Y به همراه کابل های طوسی JY(ST)Y جهت استفاده در خارج و داخل ساختمان را می توانید به صورت به روز از طریق این مجموعه استعلام نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های تلفن دو زوجی در سایزهای ۰٫۴، ۰٫۵، و ۰٫۶ تولید می شوند که عایق استفاده شده در ساختمان کابل ها متفاوت است و کاربرد INDOOR و OUTDOOR این کابل ها را تعیین می کند.

کابل های دو زوجی مخابراتی به دلیل استفاده برای دو مشترک تلفن کاربرد زیادی دارند و بسته بندی این کابل ها در حلقه های ۲۵۰ متری می باشد.

استفاده کنندگان از این کابل ها در صورتی که در خارج از ساختمان می خواهند کابلی را استفاده نمایند، به دلیل در معرض تابش آفتاب قرار داشتن این کابل ها لازم است حتما از کابل های تلفن مشکی استفاده کنند.

حال آنکه برای استفاده کابل های دوزوجی در داخل ساختمان بهتر است از نوع طوسی این کابل ها استفاده شود که دارای عایق PVC می باشد.

نحوه استعلام قیمت کابل های تلفن دو زوجی

کابل های تلفن دو زوجی مانند سایر کابل های مسی دارای نوسان قیمت می باشد که لازم است قیمت به روز این محصولات برای خرید استعلام شود. بازار سیم و کابل ایران با ایجاد شرایط آسان برای خرید مشتریان، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه استعلام قیمت کابل های تلفن دو زوجی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه استعلام قیمت کابل های تلفن دو زوجی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه استعلام قیمت کابل های تلفن دو زوجی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه استعلام قیمت کابل های تلفن دو زوجی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما