قیمت بهترین کابل دو رشته افشارنژاد

قیمت کابل به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جنس تا سطح الکتروپمپ یک اسب مقطع آن گرفته تا برند تولید کننده آن، می تواند در قیمت کابل موثر باشد. کابل دو رشته افشارنژاد یکی از بهترین نوع کابل دو رشته موجود در بازار سیم و کابل می باشد. آیا می دانید قیمت این نوع کابل به چه عوامل دیگری بستگی دارد؟
کابل دو رشته که معمولا به عنوان کابل تغذیه لوازم الکتریکی کاربرد دارد، بسته به آمپراژ مورد نیاز دستگاه، می تواند دارای سطح مقطع های مختلفی باشد. سطح مقطع این نوع کابل از 0.5 تا 10 متغییر است. از دیگر کاربردهای این نوع کابل، برق رسانی به ساختمان تک واحدی یا واحدهای یک آپارتمان چند واحدی را نیز می توان نام برد. به دلیل دو رشته بودن این نوع از کابل، تنها می توان در سیستم تک فاز از این کابل استفاده نمود.
شرکت سیم و کابل خراسان، یکی از معتبرترین و قدیمی ترین الکتروموتور چینی pem تولید کنندگان سیم و کابل در کشور می باشد که در زمینه تولید کابل دو رشته نیز ید طولایی دارد. این شرکت کابل دو رشته افشارنژاد را در دو نوع افشان و مفتولی تولید و به بازار عرضه می کند.
قیمت کابل دو رشته به معیارهای متفاوتی بستگی دارد. از سطح مقطع کابل گرفته تا کلاس هادی کابل و مواردی همچون جنس هادی و جنس روکش استفاده شده در کابل و حتی وجود یا عدم وجود شیلد، می تواند در قیمت کابل دو رشته دخالت داشته باشد.
به راحتی می توان با مراجعه به وب سایت شرکت سیم و کابل خراسان، علاوه بر به دست آوردن آخرین قیمت سیم و کابل، سطح ومقطع مورد نیاز برای انواع مصارف را در داخل وب سایت محاسبه و در اختیار داشت.

منبع: سیم و کابل ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما