قیمت انواع کابل فرمان رسانا

قیمت انواع کابل فرمان رسانا در سایز های ۱، ۱٫۵ و ۲٫۵ میلی متر مربع برای پروژه های مختلف صنعتی و ابزار دقیقی که معتبر ترین برند تولید کننده این کابل ها در کشور است، از طریق کارشناسان ما به صورت به روز قابل استعلام است.
کابل فرمان امروزه برای انتقال فرامین کنترلر های صنعتی به عملگر های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل های به لحاظ ساختمانی با کابل شیلد دار تفاوت داشته و غالبا از کابل های فرمان در پروژه های صنعتی استفاده می شود. کابل فرکان با نام های کابل کنترل و کابل افشان نیز شناسایی می شود.

کابل شیلد دار

این کابل ها به دلیل استفاده در بخش های صنعتی در نمونه های شیلد دار و آرموردار نیز تولید می شوند تا در این فضا ها ساختمان کابل ها به خوبی از صدمات مکانیی و فیزیکی محافظت شوند.
کابل های فرمان رسانا به دلیل دارا بودن تاییدیه های لازم استفاده از آنها در پروژه های مختلف بلامانع می باشد.

انواع کابل فرمان رسانا زره دار

کابل فرمان به دلیل استفاده در محیط های صنعتی به صورت زره دار نیز تولید می شود تا زره یا آرمورد استفاده شده در ساختمان کابل بتواند از کابل در برابر صدمات احتمالی و قطع شدن رشته های داخلی کابل جلوگیری نماید.

کابل فرمان رسانا در میان کابل های تولیدی در داخل کشور از کیفیت بالاتری برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از پروژه ها به دنبال تهیه محصولات این برند برای پروژه های خود می باشند.

کابل فرمان زره دار

قیمت انواع کابل فرمان رسانا

بسیاری از مشتریان انتظار دارند که قیمت محصولات از جمله کابل فرمان رسانا به صورت به روز بر روی سایت قرار داشته باشد که به دلیل نوسانات بسیار زیادی که در قیمت انواع سیم و کابل های مسی وجود دارد، این امکان برای مجموعه وجود نداشته که قیمت محصولات به صورت به روز روی وبسایت منتشر شود.

کابل فرمان رسانا

لذا کارشناسان ما در خدمت مشتریان می باشند تا از طریق تماس با واحد فروش برای مشتریان پیش فاکتور صادر نمایند.

 

منبع: سیم و کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

قیمت انواع کابل فرمان رسانا شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
قیمت انواع کابل فرمان رسانا شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
قیمت انواع کابل فرمان رسانا شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
قیمت انواع کابل فرمان رسانا پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما