قیمت انواع کابل شیلد کات کابل

قیمت انواع کابل های افشان شیلد یا شیلددار مانند سایر کارهای برق به سایز کابل و همچنین کارخانه تولید کننده کابل ها و تعداد رشته های استفاده شده در ساختمان کابل بستگی دارد و برندهای مختلفی این محصولات را تولید می‌کنند که کات کابل شیراز یکی از بهترین تولید کنندگان کابل های شیلددار در ایران محسوب می شود.

بیشترین میزان استفاده کابل های شیلد دار به انواع ۲ رشته تا ۷ رشته این کابل ها مربوط می‌شود که در سایزهای ۰٫۷۵، ۱، ۱٫۵ و ۲٫۵ قابل ارائه به مشتریان است.

ساختمان کابل های برق شیلد به گونه ای می باشد که به دلیل استفاده از شیلد مسی در ساختمان کابل ها و قبل از روکش نهایی کابل از اثرات مغناطیسی جریان برق که در اطراف کابل های برق بدون شیلد وجود دارد کاسته و از ایجاد نویز بر روی کابل های مخابراتی و شبکه که در کنار این کابل های برق مورد استفاده قرار می گیرند می کاهد.

بازار سیم و کابل ایران به صورت کاملا تخصصی کابل های برق شیلد را در تعداد رشته های بیشتر تا ۳۰ رشته نیز به مشتریان عرضه می کند و پروژه های سراسر کشور می توانند علاوه بر خرید کابل های شیلد دار کات کابل محصولات رسانا را نیز به صورت ویژه از این مجموعه در حوزه کابل های شیلد خریدرای نمایند.

در خصوص مشتریان تهرانی امکان خرید حضوری و غیر حضوری برای مشتریان فراهم شده است و مشتریان شهرستانی و پروژه های فعال در بخش های مختلف کشور می توانند با ارسال نماینده خود به دفتر مجموعه و یا از طریق پرداخت مبلغ پیش فاکتور کارهای مورد نیاز خود را روز بعد از ثبت سفارش در محل شهر خود از طریق باربری و راه های مختلف ارتباطی مانند اتوبوس و تیپاکس دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما