قیمت انواع کابل زمینی nyy

قیمت انواع کابل های برق زمینی nyy در سایز های مختلف لامپ ال ای دی ریز به صورت تک سیمه تا پنج سیمه در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵ و ۲۴۰ میلی متر مربع به صورت تک سیمه و سه و نیم سیمه قابل ارائه به پروژه های مختلف می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های برق زمینی nyy که از هادی مسی در ساختمان آنها استفاده شده است، با عایق ترموپلاستیک یا pvc و همچنین عایق xlpe یا پلی اتیلن کراسلینک قابل تولید می باشند و این کابل ها با عایق ترموپلاستیک با مشخصه nyy و با عایق xlpe با مشخصه n2xy شناسایی می شوند. این کابل ها بیشترین کاربرد را در ولتاژ های فشار ضعیف تا  ۱۰۰۰ ولت را داشته و به همین دلیل از کابل های پرفروش در این مجموعه به شمار می روند.

نحوه آگاهی از قیمت روز انواع کابل زمینی nyy

بازار سیم و کابل ایران به عنوان لامپ روشنایی مایکروویو ال جی مرجع تخصصی عرضه انواع کابل های برق فشار ضعیف زمینی و افشان در ایران، به دلیل نوسانات قیمت مس در بازار که قیمت انواع سیم و کابل را تحت تاثیر قرار می دهد، به صورت به روز قیمت محصولات را در قالب صدور پیش فاکتور در اختیار مشتریان قرار می دهد. لذا در صورت نیاز به ثبت سفارش این کابل ها در سایز های مختلف لازم است مشتریان با ارائه درخواست خود به بازار سیم و کابل ایران، ضمن دریافت پیش فاکتور روز، نسبت به ثبت سفارش آگاهی یابند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه آگاهی از قیمت روز انواع کابل زمینی nyy شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه آگاهی از قیمت روز انواع کابل زمینی nyy شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه آگاهی از قیمت روز انواع کابل زمینی nyy شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه آگاهی از قیمت روز انواع کابل زمینی nyy پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما