قیمت انواع کابل خشک سیمکو

قیمت روز انواع کابل های برق افشان، خشک و ارت سیمکو بر اساس آخرین تغییرات قیمت محصولات این کارخانه قابل ارائه به مشتریان  شرکت های مختلفی می باشد که قصد دارند از محصولات سیمکو در پروژه های خود استفاده نمایند.

اینکه چرا برخی از مشتریان به دنبال خرید کابل های برق سیمکو می باشند، این است که محصولات سیمکو از شاخته شده ترین محصولات در حوزه سیم و کابل است به شمار می رود که این محصولات در وندور لیست بزرگترین پروژه های ایران از جمله نفت، گاز و پتروشیمی قرار گرفته است.

کابل های برق خشک در اناع تک رشته از سایز های ۱۶ تا ۳۰۰ میلی متر مربع تولید شده که غالب تولیدات سیمکو با عایق PVC به بازار عرضه می شود. کابل های برق خشک NYY سیمکو در انواع سه و نیم رشته در سایز های ۱۶+۲۵*۳ تا ۱۲۰+۲۴۰*۳ تولید می شوند که در قرقره های ۱۰۰۰ متری در انبار بازار سیم و کابل ایران موحود است.

کابل های خشک که با نام لامپ شمعی کلور نیز شناخته می شوند به دلیل استفاده از هادی مسی خشک در ساختمان کابل به صورت دفنی و زمینی نیز قابل استفاده بوده و مشتریان می توانند این کابل های استاندارد را با انتخاب سایز مناسب مصرف خود در پروژه ها استفاده نمایند.

نمایندگی فروش انواع سیم و کابل سیمکو در تهران

بازار سیم و کابل ایران با فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات سیمکو به پروژه های سراسر کشور، امکان ثبت سفارش تولید مشتریان و پروژه ها را در کمترین زمان ممکن از طریق این نمایندگی فروش برای مشتریان فراهم نموده است. لذا در صورت نیاز به خرید انواع لامپ مهتابی کوچک از طریق بازار سیم و کابل ایران می توانید با ارائه درخواست خود به واحد فروش، پیش فاکتور دریفات نمایید.

سیم و کابل های سیمکو از برترین سیم و کابل های ایرانی در صنعت برق به شمار می روند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نمایندگی فروش انواع سیم و کابل سیمکو در تهران شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نمایندگی فروش انواع سیم و کابل سیمکو در تهران شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نمایندگی فروش انواع سیم و کابل سیمکو در تهران شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نمایندگی فروش انواع سیم و کابل سیمکو در تهران پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما