قیمت انواع کابل آلومینیومی مسین

قیمت انواع کابل های برق آلومینیومی را به صورت تخصصی و عمده می توانید به صورت روزانه و در قالب پیش فاکتور از بازار کابل ایران دریافت نمایید. مسین یکی از تولید کنندگان کابل های آلومینیومی در ایران است، که انواع کابل های لامپ اشکی افراتاب خودنگهدار و زمینی با هادی آلومینیومی را تولید و عرضه می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کمتر کابل های آلومینیومی نسبت به کابل های مسی باعث شده است بسیاری از مشتریان به ویژه در بخش های خصوصی به لحاظ اقتصادی این کابل ها را ترجیح دهند.

کابل های آلومینیومی زمینی مسین در سایزهای ۱۶*۱ تا ۵۰۰*۱ میلی متر مربع با عایق پی وی سی و xlpe تولید شده که این کابل ها به صورت زمینی مورد استفاده قرار می گیرند.

مشتریان برای انتخاب نوع سایز کابل می بایست از میزان مصرف خود بر حسب آمپر آگاهی داشته باشند تا از این طریق با متراژ مشخص بتوان سایز کابل را به مشتریان معرفی نمود.

کابل های آلومینیومی زمینی در محل هایی استفاده می شوند که قصد دارند کابل را به صورت دفنی استفاده کنند.

کابل های خودنگهدار مسین نیز کابل هایی می باشند که به صورت هوایی در سیستم های برق تکفاز و سه فاز مورد استفاده قرار می گیرند، که این کابل ها به صورت دوسیمه تا شش سیمه در سایزهای ۱۶ تا ۱۲۰ میلی متر مربع توسط برند مسین عرضه می شود.

فروش عمده و ارائه قیمت رقابتی انواع کابل های آلومینیومی از طریق بازار کابل ایران لامپ ال ای دی سقفی باعث شده است، بسیاری از مشتریان خریدهای عمده خود را از طریق این مرکز خرید انجام دهند.

نحوه استعلام قیمت انواع کابل آلومینیومی

به دلیل نوسانات زیادی که در بازار کابل های مسی و آلومینیومی وجود دارد، بازار کابل ایران با قرار دادن راه های ارتباطی کارشناسان فروش خود، شرایط استعلام قیمت را برای مشتریان تسهیل نموده است.

مشتریان می توانند با ارائه درخواست به واحد فروش، در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور را از این مجموعه دریافت نموده و پس از انجام امورمالی، شرایط ارسال بار از طریق واحد ارسال این مرکز به سراسر کشور میسر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه استعلام قیمت انواع کابل آلومینیومی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه استعلام قیمت انواع کابل آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه استعلام قیمت انواع کابل آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه استعلام قیمت انواع کابل آلومینیومی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما