فروش کابل ژله فیلد خاکی ۱۰۰ زوج

فروش کابل ژله فیلد خاکی و کانالی ۱۰۰ زوج با برند شهید قندی یزد و رفسنجان در تعداد زوج های مختلف از ۱۰۰ زوج تا ۲۴۰۰ زوج به صورت به روز از طریق واحد فروش شرکت الکتروپمپ پنتاکس آراد کابل آغاز شده است.
کابل ژله فیلد خاکی و کانالی در سایز های مختلف و در انواع ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۱۲۰۰ و ۲۴۰۰ زوج با برند های شهید قندی یزد، رفسنجان و تهران سیمین فر قابل ارائه به مشتریان است.
شهید قندی یزد رفسنجان و تهران سیمین فر از بزرگترین تولید کنندگان کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی در سایز های مختلف در ایران می باشند. آراد کابل که به صورت کاملا تخصصی کابل های مخابراتی را به مشتریان عرضه می‌کند، فروش کابل ژله فیلد خاکی و کانالی را مطابق با نیازهای مشتریان خود آغاز نموده است.

کابل ژله فیلد خاکی

در صورت عدم موجودی کابل های مورد نیاز مشتریان، امکان تولید کابل ها در کمترین زمان ممکن برای آنها وجود دارد برای این امر لازم است مشتریان درخواست خود را به صورت الکتروپمپ خانگی مکتوب به واحد فروش شرکت آراد کابل ارائه نمایند و از این طریق همکاران واحد فروش در کمترین زمان ممکن قیمت نهایی و زمان تحویل کابل را در قالب پیش فاکتور به آنها ارائه می کنند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما