فروش کابل جوشکاری افشان یزد

کابل جوشکاری با توجه به نوع کاربرد آن، دارای برخی ویژگی های خاص می باشد. شرکت جوشکاب یزد یکی از تولید کنندگان کابل جوشکاری افشان، اقدام به عرضه و فروش انوع کابل جوشکاری با قیمت مناسب نموده است. آیا با ویژگی های این نوع کابل آشنایی دارید؟
شرکت جوشکاب یزد یکی از تولید کنندگان کابل جوشکاری با انعطاف بالا به شمار می آید. این شرکت با عرضه انواع کابل جوش در سطح مقطع های مختلف، حرف های زیادی برای گفتن در این زمینه دارد. به راحتی می توان با مراجعه به وب سایت این شرکت، علاوه بر آشنایی با انواع کابل جوش، اقدام به سفارش و خرید کابل مورد نظر نمود.
کابل جوشکاری در صنعت کاربردهای متنوعی دارد. از کشی سازی گرفته تا صنایع اتومبیل، نیاز به استفاده از کابل جوشکاری دارند. معمولا این نوع کابل جهت داشتن انعطاف بالا، از نوع افشان طراحی و ساخته می شود. این نوع کابل داری شعاع خمش بسیار بالایی بوده که این خمش حتی به ۴ برابر قطر کابل نیز می رسد.
یکی از انوع کابل جوش ارائه شده در بازار، با روکش پلاستیکی می باشد. جنس پلاستیک استفاده شده در روکش این نوع کابل، در مقابل آب، اسید و سرمای شدید و مواد نفتی مقاوم است. جنس هادی کابل مورد نظر از مس آنیل شده با انعطاف بالا می باشد که در صورت نیاز قلع اندود نیز می شود. معمولا یک نوار پلی استر ۲۳ میکرون، روکش پلاستیکی را از قسمت هادی کابل جدا می کند.
به دلیل نوسان قیمت مس در بازار، قیمت این کابل نیز با نوسان روبرو می باشد. به راحتی می توان به وسیله تماس با مشاوران فروش این کابل، آخرین قیمت کابل مورد نظر را به دست آورد.

منبع: سیم و کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما