فروش کابل برق افشان قیمت عمده

فروش کابل برق افشان لامپ زنون زیمنس به قیمت عمده فروشی با بیش از سه برند استاندارد با تنوع در قیمت و کیفیت، از طریق آراد کابل آغاز شده است. کابل افشان در انواع تک رشته تا پنج رشته با مشخصه NYMHY به مشتریان این محصولات ارائه می شود.

مشتریان و فعالان حوزه سیم و کابل به خوبی می دانند که کابل های برق افشان در انواع تک فاز و سه فاز از پرفروش ترین کابل های بازار به شمار می روند.

فروش کابل برق افشان

فروش کابل برق افشان استاندارد با برند های مختلف

همواره آراد کابل تلاش کرده است با فراهم کردن تنوع برند برای مشتریان خود، حق انتخاب قابل قبولی را برای مشتریان خود ایجاد نماید.

کابل های برق افشان در این مجموعه به صورت عمده و خرده با برند های :

  • دماوند
  • ابهر
  • یزد
  • سمنان
  • راد افشان سحر
  • البرز
  • سیمکو

عرضه می شود که نام های ذکر شده همگی از برند های استاندارد می باشند که کیفیت های متنوع این محصولات باعث شده است طیف قیمت های مورد نیاز مشتریان آراد کابل را در برگیرد.

همواره در خرید کابل های افشان مشتریان به دنبال استاندارد بودن کابل ها می باشند و آراد کابل با تایید نظر مشتریان خود تلاش کرده است به دغدغه های این مشتریان تا حد توان پاسخ دهد.

فروش کابل برق افشان

 

فروش کابل برق افشان NYMHY ویژه پروژه های سراسر کشور

پروژه های صنعتی، ساختمانی و شخصی در سراسر ایران همواره برای خرید کابل برق افشان به دنبال یک مرکز فروش معتبر می باشند.

خرید به صورت مستقیم و بی واسطه با قیمت رقابتی در این بازار برای تمامی مشتریان یک دغدغه به شمار می رود. لذا این مرکز فروش با ایجاد زیر ساخت های مناسب و عرضه مستقیم برند های متنوع با کیفیت و قیمت های متفاوت، تلاش کرده است این دغدغه مشتریان را تا حد توان رفع نماید.

شرایط ویژه ای برای پروژه های در عرضه کابل برق افشان در نظر گرفته شده است که مشتریان این محصولات با قیمت درب کارخانه خرید های عمده خود را انجام دهند.

کابل برق افشان و بسته بندی این کابل ها

بسته بندی کابل های افشان غالبا به صورت کلاف و قرقره می باشد که عموما کابل های برق افشان تک فاز به صورت کلاف های ۱۰۰ متری و کابل های برق سه فاز به صورت قرقره های ۱۰۰۰ متری عرضه می شود.

ممکن است مشتریان در خرید های خود متراژ هایی متفاوت از بسته بندی های موجود را تقاضا نمایند که در این صورت واحد فروش تلاش می کند با برش کابل از بسته بندی اصلی کابل های مورد نیاز مشتریان را تامین نموده و در خرید آنها را یاری نماید.

فروش کابل برق افشان

نحوه ارسال کابل افشان به شهرستان

بسیاری از مشتریان در شهرستان که امکان حضور در بازار تهران را برای خرید کابل های مورد نیاز خود را ندارند، برای ارسال بار به شهر خود همواره سوالاتی را در ذهن دارند که در این بخش قصد داریم به آنها پاسخ دهیم.

مشتریان شهرستانی برای خرید خود می توانند به صورت :

  • حضوری
  • غیر حضوری

اقدام نمایند. در صورتی که خود مشتریان نمی توانند به صورت حضوری مراجعه نمایند می توانند یکی از دوستان و آشناسان خود را به دفتر مجموعه جهت خرید حضوری بفرستند.

در غیر اینصورت همکاران ما در واحد فروش تمامی مراحل برای ارسال بار مشتریان از طریق باربری به شهرستان را انجام می شوند. کابل برق افشان به صورت بسته بندی شده به باربری ارسال می شود و شماره بارنامه یا بیجک برای پیگیری بار به مشتریان ارائه می شود.

 

هزینه ارسال کابل برق افشان به شهرستان

غالبا بسته به نوع کابل و حجم و وزن ان هزینه های باربری به شهر های مختلف لامپ مهتابی ساده متفاوت است و همکاران ما در واحد فروش به صورت تقریبی هزینه باربری را تا شهرستان محل سکونت شما، اعلام می نمایند تا بتوانید به آسانی در خرید خود تصمیم گیری نمایید.

همچین لازم به ذکر است تمامی هزینه های حمل از تهران به شهرستان به عهده مشتریان گرامی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

هزینه ارسال کابل برق افشان به شهرستان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
هزینه ارسال کابل برق افشان به شهرستان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
هزینه ارسال کابل برق افشان به شهرستان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
هزینه ارسال کابل برق افشان به شهرستان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما