صادرات بهترین کابل ابزار دقیق ایران

آیا می دانید که ایران در زمینه صادرات کابل ابزار دقیق به کشورهای همسایه فعالیت می کند؟ آیا می دانید بهترین کابل ابزار دقیق چه خصوصیاتی دارد؟ آیا با کاربرد کابل های ابزار دقیق آشنایی دارید؟ آیا می دانید کابل ابزار دقیق تا چه دمایی می تواند حرارت را تحمل نماید؟
عمده استفاده از کابل های ابزار دقیق، مربوط به پتروشیمی ها و مکان های صنعتی جهت ارسال سیگنال از سنسور های موجود در خط تولید به سمت اتاق کنترل می باشد.
سیم و کابل ابزار دقیق تولید شده در ایران یکی از باکیفت ترین و بهترین محصولات منطقه به شمار می رود. از این رو فرصت های بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی، جهت صادرات کابل های تولیدی به کشور های همجوار، همچون عراق و افغانستان به وجود آمده است و سالیانه بر میزان صادرات این محصول افزوده می شود.
کشور ایران یکی از غنی ترین کشورها از لحاظ ذخایر طبیعی و معدنی می باشد. و با توجه به وجود مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سیم و کابل در داخل کشور، صادرات سیم و کابل می تواند به صورت جدی تر مورد حمایت قرار گیرد. تولید کنندگان این محصول علاوه بر توجه بسیار به مسئله کیفیت، باید قیمت محصول را طوری تعیین کنند که قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را داشته باشد.
کابل ابزار دقیق یکی از کابل های عمومی جهت اطمینان از عملکرد قابل اعتماد و نظارت بر ماشین آلات و تجهیزات در صنایع و پتروشیمی ها می باشد. معمولا از سه بخش، هادی مسی، عایق پی وی سی یا نایلون و یک غلاف پی وی سی تشکیل می شود.
از جمله کاربردهای کابل ابزار دقیق، عمدتا در پست های ابزار می باشد. می توان آن را در داخل یا خارج از ساختمان نصب کرد و همچنین به صورت دفن در زمین، هوای آزاد، روکشی در بتن و یا به صورت سینی باز مورد استفاده قرار داد. همچنین این کابل ها مقاوم در برابر حرارت تا 75 درجه سانتیگراد در شرایط مرطوب و 90 درجه سانتیگراد در شرایط خشک هستند.



منبع: سیم و کابل ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما