خرید عمده انواع کابل کواکسیال رسانا اراک

خرید انواع کابل های کواکسیال با برند رسانا اراک یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابل های مخابراتی و برق در ایران می باشد این محصولات را به صورت کاملاً استاندارد و دارای تاییدیه های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کنند از طریق نمایندگی فروش این کارخانه برای مشتریان سراسر کشور مهیا شده است.

کابل های کواکسیال که به عنوان کابل آنتن و همچنین کابل های دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرند در انواع مختلف و با مشخصات فنی متفاوت تولید شده و توسط کارخانه رسانه‌های اراک به بازار عرضه شده است.

رسانه اراک توانسته است با تولید بیش از ۱۰ نمونه کابل های کواکسیال در نمونه های مختلف و تنوع و قیمت محصولات شرایط را برای مشتریان برای انتخاب کیفیت و قیمت محصولات فراهم بوده از این طریق مشتریان بتوانند متناسب با نیاز خود بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایند.

کابل های آنتن صادراتی و معمولی رسانا اراک در نوع ۴٫۵c-2v با تنوع قیمت یکی از محصولات اصلی این مجموعه می باشد که با توجه به میزان مس مورد استفاده در ساختمان کابل و همچنین شیلد کابل های کواکسیال قیمت آنها متفاوت بوده و مشتریان می‌توانند با دریافت مشخصات فنی هر کدام از کارها مطابق با نیاز خود اقدام به خریدکابل های آنتن با کیفیت های مختلف نمایند.

همچنین کابل های کواکسیال ۳c-2v، ۲٫۵c-2v، rg58، rg59، rg6، rg11 و rg213 از محصولات دیگر رسانا اراک می باشد که در بسته بندی های مرغوب قابل ارائه به مشتریان است.

کابل های کواکسیال rg۵۹ در انواع دابل فویل نیز قابل عرضه به مشتریان می باشد که این کابل ها می‌تواند در دوربین های مداربسته کیفیت تصویر بهتری را برای مشتریان به همراه داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما