خرید انواع کابل زمینی مغان

خرید انواع کابل های زمینی NYY و N2XY با برند مغان که از شناخته شده ترین کارخانه های تولید کابل های زمینی برق در ایران می باشد، به صورت مستقیم از این مجموعه برای خریداران محصولات مغان فراهم شده است.

کابل های برق زمینی که به عنوان کابل خشک یا مفتولی نیز شناسایی می شوند در رنج ولتاژی ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ ولت مورد استفاده قرار می گیرند و این کابل ها در انواع تک سیمه و سه و نیم سیمه تا سایز ۳۰۰ میلی متر مربع تولید شده و به بازار عرضه می شوند. کابل های مغان به دلیل قرار داشتن در وندور لیست پروژه های مختلف لازم است حتما برای انجام پروژه ها تامین شود و به همین دلیل بازار سیم و کابل ایران اقدام به فروش عمده انواع سیم و کابل های مغان نموده است.

کابل های برق مغان ضمن دارا بودن کیفیت لازم، قابلیت صادرات به کشور های همسایه به ویژه افغانستان را نیز دارا می باشند و لازم است مشتریان این محصولات به صورت کتبی درخواست خود را به واحد فروش این مجموعه ارائه نمایند.

انواع کابل های برق زمینی مغان

کابل های برق زمینی مغان به صورت با عایق xlpe و pvc قابل تولید می باشند که این کابل ها با مشخصه های nyy و n2xy شناخته می شوند. قیمت کابل های با عایق xlpe از نوع pvc بیشتر است و کاربرد بیشتر نوع xlpe کابل های زمینی در پروژه های صنعتی می باشد. کابل های زمینی به صورت تخصصی در این مرکز فروش با برند مغان و سایر برند های موجود قابل ارائه است.

کابل های زمینی با کیفیت مشابه مغان

در برخی از موارد که کابل های مغان در برخی از سایز ها در مجموعه موجود نمی باشد، بسیاری از مشتریان به دنبال خرید گزینه هایی می باشند که کیفیت شابه مغان را دارا هستند که در این موارد کارشناسان مجموعه به صورت ویژه برند های یزد، همدان و متال را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند که می توانند گزینه های مناسبی برای خرید مشتریان به شمار روند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل های زمینی با کیفیت مشابه مغان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل های زمینی با کیفیت مشابه مغان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل های زمینی با کیفیت مشابه مغان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل های زمینی با کیفیت مشابه مغان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما