انواع کابل برق زمینی ۱۶*۱ nyy و n2xy

کابل های برق زمینی که به نام کابل های خشک nyy و n2xy شناسایی می شوند، در سایز های ۱۶*۱ تا ۳۰۰*۱ میلی متر مربع به صورت تک رشته تولید شده و به بازار عرضه می شوند.
کابل های برق زمینی به دلیل هادی خشک استفاده شده در ساختمان کابل، می توانند به صورت زمینی و در محل هایی که نصب ثابت انجام می شود، در مدار قرار گیرند. این کابل ها در انواع ۱۶*۱ میلی متر مربع با عایق های pvc و xlpe تولید می شوند که بسته به نیاز پروژه ها می توانند در تاسیسات برقی استفاده شوند.
لامپ زنون در ایران با برند های مختلفی تولید می شوند که به دلیل کیفیت متفاوت این کابل ها قیمت های متفاوتی را دارا هستند.

بسته بندی کابل های برق ۱۶*۱ زمینی nyy

به صورت کلی کابل های برق زمینی در انواع تک رشته و سه و نیم رشته با هادی مسی تولید می شوند، در قرقره های ۱۰۰۰ متری به بازار عرضه می شوند که این کابل ها با هادی مسی و عایق ترموپلاستیک با مشخصه nyy و با عایق xlpe با مشخصات فنی n2xy در بازار شناسایی می شوند.

حداکثر آمپراژ کابل های برق ۱۶*۱ زمینی nyy

این کابل های زمینی به دلیل استفاده به صورت دفنی و خاکی، میزان آمپراژ عبوری از آنها می تواند نسبت به کابل هایی که هوایی استفاده می شوند بیشتر باشد. لذا کابل های ۱۶*۱ زمینی nyy و n2xy میزان آمپراژ مجاز عبوری از آنها ۱۰۷ آمپر می باشد.
این میزان آمپراژ مجاز عبوری از لامپ زنون گازی است و مشتریان می بایست برای خرید این کابل ها حتما مسافت و میزان مصرف خود را بدانند تا از این طریق بتوان سایز مناسب کابل را به آنها معرفی نمود.

وزن و قطر نهایی کابل ۱۶*۱ زمینی nyy

اگر بخواهیم اطلاعات دقیقی در خصوص کابل های برق ۱۶*۱ زمینی nyy در خصوص وزن این کابل و همچنین قطر نهایی کابل به مشتریان خود ارائه نماییم باید به این نکته اشاره نماییم که وزن این سایز از کابل های زمینی در ۱۰۰۰ متر برابر ۲۳۵ کیلو گرم می باشد که وزن تقریبی هر متر از این کابل ۲٫۳۵ کیلو گرم می باشد.
قطر نهایی کابل های زمینی ۱۶*۱ میلی متر مربع در حدود ۹٫۹ میلی متر مربع می باشد.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

وزن و قطر نهایی کابل ۱۶*۱ زمینی nyy شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
وزن و قطر نهایی کابل ۱۶*۱ زمینی nyy شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
وزن و قطر نهایی کابل ۱۶*۱ زمینی nyy شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
وزن و قطر نهایی کابل ۱۶*۱ زمینی nyy پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما