نمایندگی کابل برق آلومینیومی خودنگهدار

نمایندگی کابل برق آلومینیومی خودنگهدار در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ میلی متر مربع را به صورت عمده به فروش می رساند. این کابل های خودنگهدار را با برند های یزد، سیم باف، مسین، فروزان یزد و پیشرو یزد به همراه البرز به مشتریان در سراسر کشور عرضه می شود. قیمت روز انواع کابل برق آلومینیومی خودنگهدار به صورت آنی و در قالب پیش فاکتور به مشتریان ارائه می شود.

قیمت کابل برق آلومینیومی خودنگهدار بسته به تعداد رشته های استفاده شده در ساختمان کابل و همچنین سطح مقطع کابل وابستگی داشته و از طرفی به دلیل نوسانات قیمت آلومینیوم امکان قرار دادن لیست قیمت مشخص بر روی سایت برای این مجموعه وجود ندارد. به همین دلیل واحد فروش این مجموعه خود را ملزم می داند تا به درخواست های مشتریان کابل های برق آلومینیومی به صورت به روز پاسخ دهد.

کابل برق آلومینیومی

 

برند های متعددی در ایران کابل های آلومینیومی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند، که این مرکز فروش بهترین برند های دارای تاییدیه را برای ارائه به مشتریان خود فراهم نموده است.

برند های مسین، اختر، سیمکات، سیم باف، همدان، سیمیا و یزد از کابل های برق آلومینیومی خودنگهدار عرضه شده در این مجموعه می باشد.

انتخاب بهترین برند کابل برق آلومینیومی در ایران

انتخاب برند تا حد زیادی به سلایق مشتریان کابل های برق خودنگهدار بستگی داشته و از طرفی قیمت کابل برق نیز عامل مهم دیگری در انتخاب مشتریان به شمار می رود. این مجموعه همواره خود را ملزم به همکاری با مشتریان برای انتخاب بهترین کابل بر اساس شرایط مشتریان می داند و بدون تردید بهترین گزینه در میان برند های موجود همواره به مشتریان ما پیشنهاد می شود.

 

کابل برق آلومینیومی

ثبت سفارش کابل برق آلومینیومی به صورت به روز

این مجموعه با ایجاد یک ساختار فروش منظم تلاش می کند بهترین خدمات را در زمینه فروش محصولات به مشتریان خود ارائه نماید. آگاهی از قیمت روز انواع کابل برق آلومینیومی یکی از سوالات پرتکرار مشتریان از واحد فروش است که این مجموعه به صورت صدور پیش فاکتور بر اساس درخواست های مشتریان و ارسال از طریق فکس و راه های ارتباطی دیگر به آن پاسخ خواهد داد.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ثبت سفارش کابل برق آلومینیومی به صورت به روز شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ثبت سفارش کابل برق آلومینیومی به صورت به روز شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ثبت سفارش کابل برق آلومینیومی به صورت به روز شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ثبت سفارش کابل برق آلومینیومی به صورت به روز پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما