قیمت فروش کابل آلومینیومی ماهان

قیمت فروش کابل آلومینیومی ماهان و کابل های خشک مفتولی با هادی مسی که از تولیدات اصلی کارخانه ماهان می باشد، به صورت به روز از طریق بازار سیم و کابل ایران در اختیار مشتریان قرار می گیرد. کابل آلومینیومی زمینی و خودنگهدار از محصولات اصلی این مجموعه می باشد که با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تجربه نشان داده است که کابل های آلومینیومی و کابل های زمینی از پرمصرف‌ترین کابل ها در صنعت برق به شمار می روند که از این کابل ها در رنج ولتاژی فشار ضعیف به وفور استفاده می‌شود.
کابل های آلومینیومی به دلیل قیمت مناسب تر نسبت به کابل های مسی همواره مورد توجه مشتریان در متراژهای بالا بوده و از این رو مشترکین برای کاهش هزینه های خود در تامین کابل، از این نوع کابل ها در تاسیسات خود استفاده می کنند.

قیمت فروش کابل آلومینیومی ماهان

ماهان یکی از شناخته شده ترین کارخانه های تولید کننده کابل های آلومینیومی می‌باشد که کابل های مفتولی مسی را نیز با کیفیت بالا تولید و عرضه نموده است.
قیمت مناسب و کیفیت برتر تولیدات ماهان باعث شده است که آراد کابل  آن را به عنوان یکی از محصولات اصلی خود به مشتریان پیشنهاد نمایند.

فروش کابل آلومینیومی زمینی و خودنگهدار در سایز های متنوع یکی از خدمات بازار سیم و کابل ایران می باشد که بسیاری از مشتریان این محصولات تواسته اند کابل های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت متنوع از این مجموعه خریداری نمایند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما